تاریخ انتشار: 1398/02/03 00:14
کد خبر: 102462

پیش بازی الهلال عربستان - استقلال؛ جدال غول های آسیا در گروه مرگ؛ شاگردان شفر به دنبال صعود

در چارچوب هفته چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دو تیم الهلال عربستان و استقلال ایران از گروه C این مسابقات به مصاف هم می روند.
پیش بازی الهلال عربستان - استقلال؛ جدال غول های آسیا در گروه مرگ؛ شاگردان شفر به دنبال صعود

دو تیم الهلال عربستان و استقلال ایران فردا در چهارمین دور مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2019 به مصاف هم خواهند رفت. دو تیم شانس صعود به صعود به مرحله بعد را دارند و برای صعود باید این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند. البته این بازی بیشتر برای استقلال مهم است و باید از الهلال امتیاز بگیرند.

آن ها در لیگ عربستان عملکرد خوبی داشته اند و در لیگ قهرمانان آسیا تا به این جای کار  پس از 2 پیروزی و یک شکست از 3 بازی با 6 امتیاز در رده نخست جدول جای دارند. آن ها در هفته نخست موفق شدند که با نتیجه 1 بر 0 العین امارات را شکست دهند و در دومین بازی نیز 3 بر 1 الدحیل قطر را شکست دادند و در هفته سوم برابر استقلال با نتیجه 2 بر 1 پیروز شدند.

در آن سوی میدان استقلال در بازی نخست با نتیجه 3 بر 0 از الدحیل قطر شکست خورد و در بازی دوم طی یک بدشانسی با نتیجه تساوی 1 بر  1 برابر العین متوقف شد و در دیدار سوم نیز که همین الهلال را شکست داد.

استقلال در لیگ برتر نیز جزو مدعیان قهرمانی و کسب سهمیه است. استقلالی ها در لیگ برتر با 14 پیروزی، 8 تساوی و 4 شکست، با 44 امتیاز در رده دوم جدول جای دارند. استقلالی ها 34 گل زده داشته اند و 9 گل خورده نیز به ثبت رسانده اند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nlw5x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رمز پیروزی استقلال مقابل الهلال از زبان ستاره آبی‌ها