تاریخ انتشار: 1398/04/06 15:45
کد خبر: 95617

ترکیب احتمالی استقلال در فصل بعد؛ جذب مهاجم در اولویت

با توجه به خرید های استقلال می توان ترکیب این تیم را در فصل بعد حدس زد.
ترکیب احتمالی استقلال در فصل بعد؛ جذب مهاجم در اولویت

دو ماه تا پایان مهلت نقل و انتقالات مانده و استقلالِ استراماچونی ۵ بازیکن جدید خریده و جدایی ۶ بازیکن از این تیم قطعی است. ماندن یا رفتن ستارگانی چون چشمی، کریمی و پاتوسی با اتمام قراردادشان همچنان نامشخص است.

ترکیب احتمالی این تیم را با توجه به آرایش پایه استقلال در فصل گذشته و بازیکنان فعلی این تیم، بررسی کردیم. پیش بینی می شود اولویت استقلال برای تکمیل لیست خود خرید مهاجم نوک باشد.

دروازه بان:

از سید حسین حسینی می توان به عنوان گلر اول آبی پوشان در فصل بعد یاد کرد و با توجه به جدایی سید مهدی رحمتی احتمالا یک دروازه بان جدید نیز در لیست خرید استقلال دیده خواهد شد‌.

مدافعان: 

وریا غفوری که پس از کش و قوس های فراوان قراردادش را با استقلال تمدید کرد در سمت راست از او به عنوان گزینه های اصلی نام برده می شود. محمد دانشگر که فصل گذشته عملکرد درخشانی از خود به جا گذاشت در کنار سیاوش یزدانی که از سپاهان به استقلال آمد زوج احتمالی در قلب دفاع را تشکیل خواهند داد و در سمت چپ دفاع نیز با جدا شدن میثم تیموری، میلاد زکی پور شانس بیشتری برای قرار گرفتن در این پست را دارد.

هافبک ها:

مسعود ریگی که یکی از خرید های خوب آبی پوشان محسوب می شود از مهره های اصلی در پست هافبک دفاعی می باشد همچنین فرشید باقری نیز شانس زیادی برای بازی کردن در این پست را دارد. داریوش شجاعیان و فرشید اسماعیلی که خود را در استقلال به خوبی پیدا کرده اند در خط هافبک استقلال به کار گرفته خواهند شد. علی دشتی بازیکن جدید استقلال نیز از بازیکنانی می باشد که در خط هافبک به تیم استراماچونی می تواند کمک کند.

مهاجم: 

خط حمله استقلال با جدا شدن منشا و اسماعیل کنگالوس از آن جلوه ترسناک خود فاصله گرفته است و آبی پوشان باید به دنبال جذب یک مهاجم گلزن باشند. مرتضی تبریزی تنها گزینه ماچونی در خط حمله می باشد.

ترکیب احتمالی استقلال در فصل آینده:

دروازه‌بان:

سید حسین حسینی

مدافعان:

وریا غفوری، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی و میلاد زکی پور

هافبک ها:

مسعود ریگی، فرشید باقری، علی دشتی، داریوش شجاعیان و فرشید اسماعیلی

مهاجم:

مرتضی تبریزی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qx56a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خروجی جدید استقلال مشخص شد/ فرزاد مجیدی سرپرست آینده آبی پوشان