تاریخ انتشار: 1395/05/21 00:25
در المپیک کسی دلش به کمبود امکانات شما نمی‌سوزد
کد خبر: 268557

احمدی: نمی‌خواهم تصمیم احساسی بگیرم

ملی‌پوش تیراندازی کشورمان گفت: المپیک صحنه رقابت ورزشکاران است و اینطور نیست که چون شما امکانات تمرینی نداشتید، امتیاز بدهند و دلشان بسوزد.
احمدی: نمی‌خواهم تصمیم احساسی بگیرم

به گزارش سرویس المپیک فرتاک ورزشی،  الهه احمدی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: مسابقه مقدماتی خیلی سخت تر از مرحله فینال بود چرا که از 54 شرکت کننده باید در جمع 8 نفر قرار می‌گرفتم. در عرض 45 دقیقه که 40 تیر زدم، خیلی سخت گذشت، اما توانستم رکورد قابل قبولی را بزنم. در فینال هم در تیر 11 و 12 با اختلاف چند دهم از قهرمان المپیک شکست خوردم. مقام ششمی برای یک خانم ورزشکار واقعا خوب است، اما برای من نه. البته خدا را شکر می‌کنم که همین حداقل را هم به من داد. باید بگویم برای سکو آمده بودم.

وی در مورد اینکه المپیک این دوره با لندن چه تفاوتی داشت، گفت: المپیک نامش مشخص است. در تیراندازی 10 متر تنها سه مدال توزیع می‌شود و باید با 54 ورزشکار رقابت کنید. مسئله‌ای هم که رشته ما دارد این است که فقط یک مسابقه مقدماتی و یک مسابقه فینال برگزار می‌شود. باید در همان لحظه شلیک تیر بهترین عملکرد را داشته باشیم، چون دیگر رده بندی و شانس مجدد وجود ندارد. هر المپیک سخت تر از دوره قبل است، چون تعداد ورزشکاران حرفه‌ای بیشتر می‌شود.

ملی پوش المپیکی تیراندازی در مورد برنامه‌های آینده خود عنوان کرد: باید پس از بازگشت به ایران برنامه ریزی کنم. در حین خستگی و به صورت احساسی نباید تصمیم بگیرم و همچنان به آینده ورزشی‌ام امیدوار هستم.

احمدی در مورد حاشیه‌های به وجود آمده و نبود فشنگ پیش از المپیک اظهار داشت: همه این مسائل باعث شد انرژی‌ای که باید برای تمرین و المپیک و این جور مسائل بگذارم، صرف حل مسائل و درگیری با آنها شود. مشکلات وجود داشت و من و کسی دیگر هم نمی‌توانست کاری بکند. المپیک صحنه رقابت ورزشکاران است و آنجا کسی با مشکلات کاری ندارد و نمی‌گوید که الهه احمدی مشکل داشته، دو امتیاز به او بدهیم. البته نباید این را فراموش کنیم که غیرت و تعصبی که در من و دوستان من وجود داشت، خیلی فراتر از این حرف‌ها است و به خاطر همین فقط تمرین و سکوت کردیم.

ملی پوش تیراندازی گفت: مه لقا جام بزرگ و نجمه خدمتی شانس‌شان در تفنگ سه وضعیت بیشتر از 10 متر است. با تمرینات چند ماه گذشته خیلی قوی شده‌اند و امیدوارم مسابقه خود را با موفقیت و کسب مدال پشت سر بگذارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g6g9n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پدر الهه احمدی:‌ دود مدیریت ضعیف در تیراندازی به چشم ورزشکاران رفت/ لازلو باید از تیم ملی برود