تاریخ انتشار: 1396/08/20 12:01
کد خبر: 174243

ترکیب شش تیم حاضر در لیگ جهانی والیبال نشسته مشخص شد

با برگزاری مسابقه نیمه نهایی والیبال نشسته قهرمانی اروپا و مشخص شدن تیم های راه یافته به مرحله پایانی، تکلیف شش تیم حاضر در لیگ جهانی به صورت قطعی اعلام شد.
 ترکیب شش تیم حاضر در لیگ جهانی والیبال نشسته مشخص شد

و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک مدیر تیم های ملی والیبال نشسته گفت: بعد از برگزاری مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی اروپا، ترکیب لیگ جهانی که قرار است به میزبانی ایران برگزار شود، مشخص شد. شش تیم برتر جهان در لیگ جهانی شرکت می کنند که روسیه و اوکراین، دو تیم برتر اروپا در سال ۲۰۱۷، برزیل و آمریکا، تیم های اول و دوم قاره آمریکا، ایران قهرمان آسیا و آلمان که در رده پنجم جهان قرار دارد در این مسابقات حضور دارند. مصر نیز که در رده چهارم جهان است به دلیل مسائل سیاسی انصراف داده و به ایران نمی آید.

هادی رضایی افزود: اولین دوره مسابقات لیگ جهانی والیبال نشسته از ۲۹ فروردین تا ۵ اردیبهشت سال آینده به میزبانی شهر تبریز برگزار می شود.

وی درباره شگفتی مسابقات قهرمانی اروپا اظهار داشت: روسیه با پیروزی ۳ بر ۲ مقابل بوسنی و هرزگوین، نایب قهرمان بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو، در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی اروپا شگفتی ساز شد و به سلطه این تیم در اروپا خاتمه داد.

تیم اوکراین نیز ۳ بر یک مقابل کرواسی پیروز شد تا اوکراین حریف روسیه در فینال شود. بوسنی و کرواسی نیز برای کسب عنوان سومی رقابت خواهند کرد.

وی ادامه داد: در بخش بانوان نیز اتفاق جالبی افتاد و همانند مسابقه مردان اوکراین حریف روسیه در دیدار فینال قهرمانی اروپا شد. تیم های فنلاند و هلند نیز برای کسب مقام سومی مسابقه خواهند داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vk8kz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ابراز رضایت دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک از شرایط ورزشکاران ایران