تاریخ انتشار: 1396/10/10 00:28
مهران شاهین طبع و مصطفی هاشمی در مصافی دیگر؛
کد خبر: 166960

انتقال گرمای زمین به نیمکت های یخ زده؛ مصاف ستاره های بلند قامت پتروشیمی و مهرام در دیداری انتقامی

دیدار تیم های پتروشیمی بندر امام و مهرام در هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال روز دوشنبه یازدهم دیماه در سالن اندیشه ممکو (بندر ماهشهر) برگزار می شود.
انتقال گرمای زمین به نیمکت های یخ زده؛ مصاف ستاره های بلند قامت پتروشیمی و مهرام در دیداری انتقامی

هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال کشور با انجام 4 بازی برگزار خواهد شد تا بعد از پایان بازی های این مرحله، تیم ها خود را برای مرحله بعدی آماده نمایند.

در مهم ترین دیدار این هفته، تیم های پتروشیمی بندر امام و مهرام  روز دوشنبه یازدهم دیماه در سالن اندیشه ممکو (بندر ماهشهر)به مصاف هم می روند تا ستاره های این تیم در مصافی دیگر به جنگ هم رفته و تیم پیروز میدان مشخص گردد.

تا قبل از آغاز این بازی، شاگردان مهران شاهین طبع در تیم پتروشیمی بندر امام، با انجام 15 بازی و کسب تمامی امتیازات لازم در صدر جدول قرار دارند و با توجه به اختلاف 4 امتیازی با تیم دوم جدول شهرداری تبریز، حتی اگر پتروشیمی در مصاف با مهرام 25 امتیازی که در رده سوم جدول جا خوش کرده است، شکست را پذیرا باشد، هم چنان بعنوان تیم اول راهی مرحله بعدی مسابقات خواهد شد.

البته علی رغم بی تاثیر بودن این بازی برای شاگردان شاهین طبع، ولی مصاف این مربی با همتای خود مصطفی هاشمی، همیشه دارای جذابیت های خاص خود بوده است و با توجه به این که این دو مربی اختلافاتی نیز با هم داشته، این بازی می تواند نبردی حیثیتی برای آنها محسوب شود.

دیدار رفت این دو تیم را پتروشیمی بندر امام به سود خود به پایان رسانده است و شاگردان هاشمی دوست ندارند در باخت به رقیب دیرینه خود دبل کنند و برای همین هم صرف نظر از نتیجه که برای آنها دارای اهمیت می باشد، این نبرد برای آنها حیثیتی خواهد بود و باید دید و به انتظار نشست که در روز دوشنبه چه اتفاقی خواهد افتاد و آیا نیمکت یخ زده از روابط این دو تیم به سوی هم خواهند رفت یا اینکه باز هم شاهد بی توجهی از سوی هر دو مربی خواهیم بود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l65ek

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکست پتروشیمی در تهران/ شهرداری اراک از سد نفت گذشت
هفته بیستم (مرحله سوم) لیگ برتر بسکتبال