تاریخ انتشار: 1396/12/09 22:03
کد خبر: 157994

بانک سرمایه حریف خاتم در فینال لیگ والیبال شد

در دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال تیم بانک سرمایه موفق شد برابر میزبانش پیکان تهران با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست یابد و برای سومین بار پیاپی به فینال رقابت ها صعود کند.
بانک سرمایه حریف خاتم در فینال لیگ والیبال شد

در دومین دیدار از دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۸ در خانه والیبال و در حضور ۷۰۰ تماشاگر و همچنین ایگور کولاکویچ، تیم پیکان تهران در شرایطی میزبان بانک سرمایه مدافع عنوان قهرمانی بود که در دیدار رفت با نتیجه سه بر صفر شکست خورده بود و برای زنده نگه داشتن شانس خود برای حضور در فینال محکوم به برد بود اما در پایان با وجود پیروزی در ست دوم نتوانست حریف ستاره ها بانک‌ سرمایه شود و با نتیجه سه بر یک شکست خورد تا برای اولین بار در سه فصل گذشته از راهیابی به فینال بازماند.

در سوی مقابل شاگردان مصطفی کارخانه که قهرمانی دو فصل اخیر لیگ‌برتر را در کارنامه دارند توانستند همانند فینال های دو فصل گذشته این بار پیکان را در مرحله نیمه نهایی و با امتیاز های ۲۳-۲۵، ۲۵-۲۲، ۲۵-۱۹ و ۲۹-۲۷ شکست دهند و باید برای کسب سومین قهرمانی متوالی‌شان در دیدار پایانی به مصاف خاتم اردکان شگفتی ساز بروند.

برای پیکان در این بازی سعید معروف، فرهاد نظری افشار، کی وان دیک، سیمون، پوریا فیاضی و سعید مصطفی وند وارد زمین شدند و بانک سرمایه با ترکیب ژیگادلو، شهرام محمودی، فرهاد قائمی، محمد موسوی، مجتبی میرزاجانپور و عادل غلامی به میدان رفت.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی تیم خاتم اردکان موفق شد با نتیجه سه بر یک تیم شهرداری تبریز را از پیش رو بردارد و با ثبت دومین برد برابر رقیبش به فینال صعود کرد تا والیبال دوستان پس از چهار سال شاهد فینالی بین یک تیم از تهران با یک تیم از شهرستان باشند.

نتایج کامل دیدار های دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

خاتم اردکان ۳ - شهرداری تبریز ۱(۱۸-۲۵، ۲۵-۱۹، ۲۵-۲۳، ۲۵-۱۹)

پیکان تهران ۱ - بانک سرمایه ۳(۲۳-۲۵، ۲۵-۲۲، ۱۹-۲۵، ۲۹-۲۷)

لازم به ذکر است پیروز دیدار های مرحله فینال و رده بندی نیز باید در دو بازی از سه دیدار به برتری دست یابد و با توجه به جایگاه تیم ها در دور گروهی در بازی اول فینال و رده بندی به ترتیب تیم بانک سرمایه و شهرداری تبریز میزبان هستند.

برنامه مرحله پایانی لیگ برتر والیبال که چهارشنبه هفته آینده برگزار می شود به ترتیب زیر است:

دیدار فینال: بانک‌سرمایه - خاتم اردکان(خانه والیبال)

دیدار رده بندی: شهرداری تبریز - پیکان تهران(سالن شهید اقدمی)


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ynmgj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ برتر والیبال / بانک سرمایه بر پیکان غلبه کرد