تاریخ انتشار: 1396/12/28 11:09
کد خبر: 155398

ابهامات موجود در خصوص لیست تیم ملی

سرمربی تیم والیبال جوانان گفت: فقط سرمربی تیم ملی والیبال می‌تواند به ابهامات لیست تیم ملی پاسخ دهد.
ابهامات موجود در خصوص لیست تیم ملی

بهروز عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار، در خصوص لیست 37 نفره تیم ملی والیبال اظهار داشت: در لیست کولاکوویچ بازیکنانی که در فینال نوجوانان جهان بازی کردند حضور دارند. با توجه به اینکه این بازیکنان به اردوی تیم جوانان دعوت شده‌اند به نظر من باید یک هماهنگی صورت بگیرد تا ما متضرر نشویم.

وی ادامه داد: من مخالف حضور این بازیکنان در تیم ملی نیستم اما فکر می‌کنم بازیکنی که هنوز در تیم جوانان بازی نکرده نباید به تیم ملی دعوت شود. یا توجه به این که 90درصد این بازیکنان خط می‌خورند انگیزه بازی برای تیم جوانان را از دست می دهند. اگر این تعداد بازیکنان در اختیار ما نباشند شرایط تیم جوانان سخت خواهد شد.

سرمربی تیم والیبال جوانان تصریح کرد: در لیست تیم ملی بازیکنی حضور دارد که فقط یک بازی در لیگ انجام داده است. البته برخی بازیکنان که بالای 25 سال سن داشتند می‌توانستند به تیم ملی دعوت شوند اما احتمالا استنباط کولاکوویچ این بوده که این بازیکنان با توجه به سن و سالی که دارند نمی‌توانند در دراز مدت به تیم ملی کمک کنند.

عطایی خاطرنشان کرد: با این حال فکر می‌کنم بازیکنانی مثل صنوبری، جلالی، حسین‌آبادی، جلالی، صفایی، آقچه‌لی، مسافر و... شایستگی دعوت به تیم را داشتند. نکته جالب این که تعداد بازیکنان دعوت شده از تیم نوجوانان بیشتر از تیم جوانان بوده است. در نهایت این که فقط سرمربی تیم ملی والیبال می‌تواند به ابهامات لیست تیم ملی پاسخ دهد.

سرمربی تیم والیبال جوانان در خصوص این که گفته شده بود یلی و اسفندیار دارای صغر سنی هستند، گفت: هر کسی مدرکی در این زمینه دارد منتشر کند. به هر حال نمی‌شود همین طور حرفی زده شود بدون این که مدرکی وجود داشته باشد. ما حاضریم از این 2 بازیکن آزمایش x-ray هم گرفته شود اما اگر ثابت شد که آنها صغر سنی ندارند کسانی که مدعی صغر سنی این دو بازیکن بودند باید تاوان ادعای کذب‌شان را بدهند.

وی در خصوص این که چرا ایگدری به تیم والیبال جوانان دعوت نشد، اظهار داشت: ابتدا عنوان شد که سن این بازیکن به رده جوانان می‌خورد اما پس از بررسی شناسنامه او متوجه شدیم که سن این بازیکن برای بازی در رده جوانان بیشتر است و به همین دلیل نتوانستیم از ایگدری استفاده کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27wzne

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قراردادهای تعجب آور  والیبالیست ها