تاریخ انتشار: 1397/01/25 09:02
کد خبر: 152189

بازگشت دوباره کوهیان به تیم ملی امید

کوهیان از جمله بسکتبالیستهایی است که همیشه در هر دو رده بازیگری و مربیگری خوشنام و موفق بوده است.
بازگشت دوباره کوهیان به تیم ملی امید

خانواده بسکتبال کوهیان را از اوایل دهه 60به خاطر دارد؛ وقتی که برای اولین بار به تیم ملی جوانان دعوت شد و بعدها هم افتخار پوشیدن لباس تیم های ملی بزرگسالان ، دانشجویان و ارتش را به دست آورد. در کارنامه این مربی با دانش کشورمان عضویت در تیم های ذوب آهن ، دخانیات ، دانشگاه آزاد، ژاندارمری ، ارتش ، استقلال اصفهان ، شهرداری اصفهان و راه آهن تهران به یادگار مانده است ؛ خاطراتی که به آن باید مقام سومی باشگاه های آسیا را هم اضافه کرد.

 

کوهیان در سال 1378مربی تیم ملی امید ایران شد، سال 80هم مربیگری تیم ملی دانشجویان ایران را در رقابت های قهرمانی دانشجویان جهان در چین به عهده داشت ضمن این که در همان زمان به همراه سعید ارمغانی و مهران شاهین طبع ، مسوولیت هدایت تیم ملی بزرگسالان کشور را هم به عهده داشت ،درسال 2015 هم به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان درمسابقات جهانی یونان حضور داشت، امسال هم به عنوان مربی درکنار مهران شاهین طبع در تیم بزرگسال و هفته گذشته هم به عنوان سرمربی تیم ملی امید انتخاب و یک بار دیگر سکاندار این تیم شد.

 

با بازگشت دوباره دکتر کوهیان به تیم ملی امید میتوان به آینده  وساختن بازیکنان جانشین برای تیم ملی بزرگسالان امیدوار بود،کوهیان از مربیان با دانش بسکتبال کشور مان میباشد که آشنایی کامل به بسکتبال روز دنیا دارد وهمین موضوع میتواند کمک زیادی به بسکتبال کشور بکند.

 

گرد آورنده:مهدی چاروسائی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qg699

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


10 حرکت برتر شب گذشته NBA + فیلم

 ترکیب بسکتبالیست‌های ایران مشخص شد
جهت کسب سهمیه جام جهانی نوجوانان؛