تاریخ انتشار: 1397/03/14 01:26
لیگ ملت های والیبال؛ کانادا 3-1 ایران؛
کد خبر: 145395

توالیِ باخت های شاگردان کولاکوویچ/ ترک آرژانتین با دستان خالی!

باز هم شکست ایران در لیگ ملت های والیبال!
 توالیِ باخت های شاگردان کولاکوویچ/ ترک آرژانتین با دستان خالی!

در ادامه رقابت های لیگ ملت های والیبال تیم ملی والیبال کشورمان مقابل کانادا صف آرایی کرد و در پایان با نتیجه 3 بر1 شکست را پذیرا شد.

در ست اول ناهماهنگی و بی نظمی شاگردان کولاکوویچ باعث شد تا کانادایی ها در امتیازات پیشی بگیرند و با بی ثمر ماندن تلاش ملی پوشان ایران برای جبران در پایان نتیجه 25 بر 23 به سود کانادا رقم بخورد.

 علیرغم این که در ست دوم ایران در مقطعی از کانادا پیش افتاد اما علاوه بر از دست دادن این اختلاف امتیازیروحیه تیمی خود را از دست داد تا این ست را نیز این بار 25 بر 22 واگذار نماید.

در ست سوم ملی پوشان ایران به خود آمدند. شاگردان کولاکوویچ با تمام بازیکنان باتجربه خود پای به این ست گذاشتند. اگرچه کانادا در دقایقی از ایران پیش افتاد اما این شاگردان کولاکوویچ بودند که وقت استراحت فنی را با نتیجه 16 بر 13 به سود خود پایان دادند و در نهایت 25 بر 21 پیروز این ست لقب گرفتند.

ست چهارم بسیار پایاپای دنبال شد به گونه ای که دو تیم در مقاطع مختلفی در امتیازات با یکدیگر مساوی بودند. اما چربش برتری این ست نیز با ملی پوشان کانادا بود تا این تیم 23 بر 20 از ایران پیش بیفتد. درخواست استراحت کولاکوویچ برای ایران نیز کارساز واقع نشد و در نهایت این ست نیز با حساب 25 بر 21 به سود کانادا به پایان رسید تا ایران 3 بر 1 بازنده این دیدار باشد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zm8mb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جوانگرایی کولاکوویچ در تیم ملی والیبال + فیلم