تاریخ انتشار: 1397/03/27 01:26
اشتباهات ست پنجم سعید معروف کار دست ایران داد
کد خبر: 143525

جام ملت های والیبال؛ ایران 2 - صربستان 3/ می توانستیم برنده باشیم اما...

تیم ملی ایران در دومین مسابقه خود در هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال برابر صربستان قرار گرفت و در نهایت با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد.
جام ملت های والیبال؛ ایران 2 - صربستان 3/ می توانستیم برنده باشیم اما...

تیم ملی والیبال ایران در یازدهمین مسابقه خود در رقابت های لیگ ملت‌های والیبال از ساعت 23:30 (شنبه) در شیکاگو برابر صربستان قرار گرفت.

در این مسابقه ایگور کولاکوویچ برای شروع مسابقه از سعید معروف، میلاد عبادی‌پور، مرتضی شریفی، پوریا یلی، عیل شفیعی، سامان فائزی و مهدی مرندی (لیبرو) استفاده کرد. در سوی دیگر میدان نیکولا گربیچ هم یوویچ، لوبوریچ، پودراشچانین، لیسیناک، کواچویچ، ایوویچ را وارد میدان کرد.

ست نخست؛ 25 بر 21 به سود ایران

شروع مسابقه با برتری ایران بود و تیم‌ها با نتیجه 8 بر 3 به سود شاگردان کولاکوویچ راهی وقت استراحت فنی اول شدند. ایران در ادامه مسابقه هم توانست برتری خود را به حریف تحمیل کند تا تیم‌ها در امتیاز 16 بر 11 به سود ایران به وقت استراحت فنی دوم بروند. صرب‌ها اختلاف را بسیار کم کردند و به یک امتیازی ایران هم رسیدند، اما در نهایت این ست با نتیجه 25 بر 21 به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

پیش از این تیم ملی والیبال ایران در طول تاریخ 9 بار به مصاف صربستان رفته که سهم صرب‌ها 5 و ایران 4 برد بود.  آخرین رویارویی دو تیم هم در لیگ جهانی 2017 برگزار شد و ایران در ورزشگاه آزادی با سرمربیگری کولاکوویچ با نتیجه 3 بر یک بازی را به شاگردان نیکولا گربیچ باخت.

تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی هفته چهارم توانست 3 بر صفر لهستان را شکست دهد و صربستان هم با همین نتیجه مغلوب آمریکا شد. شاگردان ایگور کولاکوویچ در سومین مسابقه خود در هفته چهارم باید از ساعت 3 بامداد روز دوشنبه برابر آمریکای میزبان قرار بگیرند.

ست دوم این مسابقه در نهایت با نتیجه 25 بر 22 به نفع صربستان به پایان رسید تا هر دو تیم در ست های برده برابر یک شوند.

ست سوم در اوج هیجان برگزار گردید و در حالی که میرزاجهانپور بازی بسیار زیبایی از خود ارائه داد و تیم ایران 24 بر 23 از حریف قدرتمند خود پیش بود، اما نتوانستند از موقعیت استفاده کنند تا در نهایت ست را واگذار کنند و چشم به ست چهارم داشته باشند.

ست چهارم با برتری جوانان والیبالیست ایران از همان ابتدای ست شروع شد و تا پایان ست نیز ادامه داشت و در نهایت توانستند با حساب 25 بر 20 به پیروزی برسند و حساب کار را به ست پنجم بکشانند.

ست پنجم برخلاف چهار ست گذشته تیم ایران بسیار پراشتباه ظاهر شد و از همان ابتدا قافیه را به حریف باختن و اشتباهات پیاپی سعید معروف مزید بر علت شده بود که این اتفاق بیفتد تا در نهایت بازی با نتیجه 15 بر 11 به سود صربستان به پایان رسید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3659oj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام برنامه بازی های ایران در هفته چهارم لیگ ملت های والیبال