تاریخ انتشار: 1397/03/31 14:39
کد خبر: 142657

کولاکوویچ: خوشحالیم که در جو سنگین ورزشگاه آزادی برابر سه تیم قدرتمند بازی خواهیم کرد

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: پس از یک ماه به ایران برگشتیم و خوشحالم که می توانیم در ایران و برابر چشم هواداران ایرانی بازی کنیم.
کولاکوویچ: خوشحالیم که در جو سنگین ورزشگاه آزادی برابر سه تیم قدرتمند بازی خواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، نشست خبری مربیان حاضر در پنجمین هفته از رقابت های لیگ ملت های والیبال که به میزبانی تهران برگزار می شود امروز در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.
ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران در این نشست خبری اظهار داشت: پس از یک ماه به ایران برگشتیم و خوشحالم که می توانیم در ایران و برابر چشم هواداران ایرانی بازی کنیم.
کستانتینوف، سرمربی تیم ملی والیبال بلغارستان هم در این نشست خبری گفت: خوشحالم که در ایران هستم. بلغارستان در هفته گذشته با ترکیبی با تجربه در وارنا بازی کرد، اما برای این هفته از بازیکنان جوان تر استفاده می کنیم.
وی ادامه داد: خوشحالیم که در جو سنگین ورزشگاه آزادی برابر سه تیم قدرتمند بازی خواهیم کرد. شنیده ام که جو سالن آزادی بسیار زیبا است و با این شرایط برای پیرزی می جنگیم. برای سایر تیم ها هم آرزوی موفقیت می کنم.
آندره جیانی، سرمربی تیم ملی والیبال آلمان در این نشست خبری گفت: از بازگشت دوباره به ایران خوشحالم. شنیده ام که بازی در جو سالن آزادی بسیار هیجان انگیز است. این هفته آخرین بازی های ما در لیگ ملت ها برگزار می شود و تلاش می کنیم جایگاه همان را بهبود ببخشیم. امیدوارم در هر سه بازی پیروز باشیم، اما حریفان ما هم قدرتمند هستند. از بازیکنانم می خواهم که تمام تلاش خود را به کار بگیرند.
کیم هوچول، سرمربی تیم ملی والیبال کره جنوبی گفت: خوشحالم که در ایران هستم. از اینکه برابر سه تیم خوب بازی می کنیم خوشحالم. عملکرد کره جنوبی تاکنون رضایت بخش نبوده ، اما تلاش می کنیم که نتایج خوبی در ادامه راه بگیریم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ggwbd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی ملی پوشان والیبال ایران مقابل صربستان