تاریخ انتشار: 1397/04/02 20:56
کد خبر: 142236

کنستانتینوف: مقصر شکست ما معروف بود!

سرمربی تیم ملی والیبال بلغارستان گفت: تیم ایران در این هفته در خانه بازی می کند و به دنبال هر ۳ پیروزی است و طبیعی است که موفق هم باشد.
کنستانتینوف: مقصر شکست ما معروف بود!

پلامن کنستانتینوف، سرمربی تیم ملی والیبال بلغارستان در مورد شکست تیمش مقابل ایران در هفته پنجم لیگ ملت های والیبال اظهار داشت: به تیم ایران به خاطر این پیروزی تبریک می گویم، مهمترین مسئله در این بازی پیروزی بود. تیم ایران در این هفته در خانه بازی می کند و به دنبال هر 3 پیروزی است و طبیعی است که موفق هم باشد.

وی ادامه داد: هدف من از این مسابقات استفاده از بازیکنان جوان و فرصت دادن به آنهاست. همانطور که دیدید هر 6 بازیکن اصلی من در این بازی جوان بودند، البته من از عملکرد آنها راضی نیستم، ولی آنها تلاش خود را کردند. ما خیلی از لحظات بازی را به آسانی از دست دادیم.

سرمربی تیم ملی والیبال بلغارستان گفت: بازیکنان ایران در ست سوم تصور کردند که بازی تمام شده است و ما توانستیم در این ست برنده شویم، اما در ست چهارم بازیکنان من از تلاش و جنگیدن دست کشیدند و ما مغلوب حریف شدیم.

کنستانتینوف در پایان به شوخی گفت: مقصر شکست ما سعید معروف بود.

کاپیتان تیم ملی بلغارستان نیز در مورد این بازی گفت: با توجه به نتیجه بازی صحبت کردن در مورد آن آسان نیست امروز، روز ما نبود و ما اصلاً بازی نکردیم؛ ولی در دیدار بعدی با روحیه جدید به میدان خواهیم آمد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lpzq6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کنستانتینوف: مقابل آلمان مثل بازنده‌ها بازی کردیم