تاریخ انتشار: 1397/04/07 11:06
کد خبر: 141382

دیدار داوران مدعو مسابقات آسیایی جاکارتا با رئیس فدراسیون بسکتبال

محمد دوست و هادی سالم ، صبح امروز با حضور در دفتر رییس محترم فدراسیون بسکتبال جناب آقای دکتر طباطبایی در خصوص مسائل جاری داوری بسکتبال به بحث و تبادل نظر پرداختند.
دیدار داوران مدعو مسابقات آسیایی جاکارتا با رئیس فدراسیون بسکتبال

ر این دیدار صمیمی که به بهانه دعوت داوران مزبور به مسابقات آسیایی جاکارتا صورت پذیرفت ریاست فدراسیون ضمن ابراز خرسندی از دعوت داوران بسکتبال کشور به مسابقات مختلف آسیایی و جهانی خاطر نشان نمودند که حضور حداکثری داوران ،ناظران و عوامل اجرایی  درمسابقات فوق و حمایت فدراسیون بسکتبال  منجر به اعتلای منافع ملی کشور و پیشرفت داوری بسکتبال  خواهد شد.

دوست و سالم نیز که به دعوت فیبا امروز عازم مسابقات پنجره سوم انتخابی جام جهانی در کشورهای هنگ کنگ و اردن خواهند شد ،ضمن سپاس  از حمایت های همیشگی  فدراسیون بسکتبال از داوران بین المللی ابراز نمودند همانند گذشته تابع سیاست های فدراسیون خواهند بود.

شایان ذکر است مهلت اعلام تاییدیه فدراسیون بسکتبال برای حضور داوران و سایر عوامل مدعو مسابقات آسیایی جاکارتا تا روز شنبه مورخ 9 تیر ماه سالجاری به پایان خواهد رسید و در صورت تایید ورژ آبکاریان سرپرست کمیته داوران و مسابقات فدراسیون نامبردگان مجاز به حضور در مسابقات فوق خواهند بود.

 

گرد آورنده:مهدی چاروسائی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jldlo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جمعه؛تیم ملی ایران به مصاف قطر می رود!