تاریخ انتشار: 1397/04/14 21:21
کد خبر: 140213

تبریز برای میزبانی مسابقات جهانی آمادگی دارد

معاون وزیر ورزش و جوانان می گوید که حضور خانواده ها در ورزشگاه های والیبال یک فرصت مناسب در مسابقات تبریز بود.
تبریز برای میزبانی مسابقات جهانی آمادگی دارد

به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان در حاشیه دیدار تیم نوجوانان ایران درباره میزبانی تبریز گفت: دوستان در تبریز، مدیرکل محترم استان و به ویژه استاندار محترم که در دوران حضور در اردبیل نیز حمایت زیادی از والیبال و ورزش انجام دادند، در این مسابقات نیز میزبانی بسیار خوبی داشتند. در تبریز نیز شاهد یک تحول بسیار خوب در سالن پورشریفی و سالن اقدمی هستیم. هر دو سالن بسیار خوب آماده شدند و 17 کشور در این مسابقات شرکت کردند.

وی افزود: خود میزبانی ها کمک می کند تا زیر ساخت ها ترمیم شود. تبریز اکنون این آمادگی را دارد تا در بالاترین سطح جهانی میزبان باشد.

دکتر داورزنی در پایان درباره حضور خانواده ها خاطر نشان کرد: یک اتفاق خوب دیگر در این مسابقات حضور خانواده ها بود. این مسابقات فرصت مناسبی برای مردم بود تا خانواده ها از نزدیک شاهد هنرنمایی تیم والیبال باشند. تیم والیبال نیز موفق شد جواز حضور در مسابقات را کسب کند و این موضوع می تواند زمینه ساز توسعه والیبال شود. همچنین لازم از استانداری آذربایجان شرقی، مدیر کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون والیبال برای زحماتی که برای برگزاری این مسابقات و فراهم شدن زیر ساخت های استان تشکر کنم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mzmz5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیر عامل باشگاه استقلال رفتنی است!