تاریخ انتشار: 1395/06/23 11:15
آغاز رقابت‌های والیبال بانوان AVC کاپ از فردا؛
کد خبر: 261756

بانوان ایران در گام نخست به مصاف میزبان می‌روند

پنجمین دوره رقابت‌های والیبال بانوان قهرمانی کنفدراسیون آسیا از فردا (چهارشنبه) آغاز می‌شود و تیم ملی والیبال ایران به مصاف ویتنام می‌رود
بانوان ایران در گام نخست به مصاف میزبان می‌روند

به گزارش سرویس توپ و تور فرتاک ورزشی،پنجمین دوره مسابقات جام کنفدراسیون والیبال آسیا در گروه زنان به میزبانی ویتنام پیگیری خواهد شد که دور مقدماتی آن با حضور هشت تیم برتر آسیا از روز چهارشنبه 24 شهریور ماه آغاز می شود.

این رقابت‌ها به مدت هفت روز در شهر «پی هوگ» ویتنام با حضور هشت تیم برتر مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2015 پیگیری می‌شود. تیم ملی والیبال بانوان ایران در گام نخست از ساعت 20:30 به وقت محلی و 18 به وقت ایران به مصاف تیم ملی والیبال ویتنام که میزبان این رقابت‌هاست به میدان می‌رود.

شاگردان مایدا چند روز پیش در رقابتهای جام باشگاه های آسیا در قالب بانک سرمایه حضور پیدا کرده بودند ،توانستند عنوان پنجمی این رقابت‌ها را به دست بیاورند. این نتیجه انگیزه و روحیه بانوان والیبالیست کشورمان را برای کسب نتیجه بهتر و ارتقا در سطح آسیا دو چندان کرده است.

گروه بندی تیم‌های حاضر درمرحله مقدماتی قهرمانی کنفدراسیون آسیا به شرح زیر است:

گروه A: ایران، تایلند، چین تایپه و ویتنام (میزبان)

گروه B: چین، ژاپن، کره جنوبی و قزاقستان

دور مقدماتی این رقابت‌ها از فردا آغاز می‌شود و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت و شنبه 27 شهریور ماه تیم‌های شرکت کننده استراحت می‌کنند. یکشنبه 28 شهریور ماه تیم‌های اول تا چهارم گروه A مرحله مقدماتی به صورت ضربدری به مصاف تیم های چهارم تا اول گروه B می‌روند تا چهار تیم برتر راهی مرحله نیمه نهایی شوند.

مراحل نیمه نهایی و نهایی نیز روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 29 و 30 شهریور ماه پیگیری خواهد شد تا تیم‌های اول تا چهارم این رقابت‌ها معرفی شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ebjdv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین تمرین بانوان والیبالیست برگزار شد
جام باشگاه های آسیا ؛