تاریخ انتشار: 1397/05/22 13:34
کد خبر: 134674

واکنش شاهین‌طبع به انتظار کسب مدال طلا در بازی‌های آسیایی توسط ملی پوشان بسکتبال

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: مصدومیت حدادی یک آسیب‌دیدگی کهنه است و امیدوارم با تسلط کادر پزشکی، او به بازی‌های آسیایی برسد.
واکنش شاهین‌طبع به انتظار کسب مدال طلا در بازی‌های آسیایی توسط ملی پوشان بسکتبال

مهران شاهین‌طبع در حاشیه تمرین امروز تیم ملی بسکتبال اظهار داشت: اردوهای بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و شاید ایراد آن، مدت زمان طولانی اردوها بود، ولی در بین اردوها به بازیکنان استراحت لازم را دادیم. بازیکنان و کادر فنی زحمت زیادی کشیدند تا تیم به آمادگی لازم برسد. امیدوارم با تمرکز زیاد و هدایت خوب نتایج قابل قبولی در مسابقات بگیریم.

وی درباره انتظار کسب مدال طلا در بازی‌های آسیایی 2018 از شاگردانش گفت: تیم ملی بسکتبال چهار سال قبل نیز شرایط بسیار بهتری نسبت به سایر حریفانش داشت، ولی در نهایت به مدال نقره رسید. شرایط تیم ملی را باید در طول مسابقات و در روز مسابقه لحاظ کرد. ما باید قدم به قدم حرکت کنیم و با جلوگیری از آسیب‌دیدگی‌ها و فراهم آوردن شرایط روانی خوب، به موفقیت نزدیک شویم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال درخصوص حریفان تیم ملی در بازی‌های آسیایی عنوان کرد: همه بازی‌ها برای ما مهم است، ولی نباید با فشار روانی مضاف به میدان برویم. تیم ملی شرایط خوب و ظرفیت بالایی دارد، ولی همان‌طور که گفتم، باید دید که در روز مسابقه چه اتفاقی خواهد افتاد. علاوه بر این رسانه‌ها نیز می‌توانند در شناخت حریفان به ما کمک کنند.

شاهین‌طبع در پایان به مصدومیت حامد حدادی اشاره کرد و گفت: مصدومیت حدادی یک آسیب‌دیدگی کهنه است و امیدوارم با تسلط کادر پزشکی به مسابقات برسد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27a8j6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسابقات بسکتبال جوانان زیر 18سال آسیا؛ تحلیلی بر بازی فردا ایران و نیوزلند