تاریخ انتشار: 1397/05/22 13:40
کد خبر: 134673

صمد نیکخواه بهرامی: رئیس‌جمهور هم حقوق می‌گیرد ولی ما نه!

کاپیتان تیم ملی بسکتبال با انتقاد از عدم پرداخت حقوق به بازیکنان این تیم گفت: رئیس‌جمهور هم حقوق می‌گیرد اما از ۶ ماه پیش ما حقوقی نگرفته‌ایم.
صمد نیکخواه بهرامی: رئیس‌جمهور هم حقوق می‌گیرد ولی ما نه!

 صمد نیکخواه بهرامی در جریان تمرینات تیم ملی بسکتبال که امروز (دوشنبه) در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد، با تأکید بر آمادگی این تیم برای حضور در بازی‌های آسیایی نسبت به عدم پرداخت حقوق به ملی‌پوشان طی ماه‌های گذشته انتقاد کرد.

وی با یادآوری اینکه تیم ملی بسکتبال تقریباً از ۶ ماه پیش برای حضور در بازی‌های آسیایی و مسابقات انتخابی جام‌جهانی در اردوی آماده‌سازی به سر می‌برد، گفت: طی این مدت به عنوان یک ملی‌پوش هیچ پولی دریافت نکرده‌ام و این برای تیمی که در این فصل فعالیت دارد، خیلی خوب نیست.

این ملی‌پوش بسکتبال تأکید کرد: در کل طی ۶ ماه گذشته به هیچ یک از ملی‌پوشان بسکتبال حقوقی پرداخت نشده است و از نظر من این یک بی‌توجهی به ملی‌پوشانی به حساب می‌آید که میادین مهمی در پیش دارند؛ باید به ملی‌پوشان احترام گذاشت و فکر می‌کنم پرداخت حقوق هم یکی از راه‌های لازم برای همین موضوع است؛ حتی رئیس‌جمهور هم برای کاری که می‌کند حقوق دریافت می‌کند، اما ما نه.

نیکخواه بهرامی با بیان اینکه به لحاظ آمادگی در بهترین شرایط ممکن به سر می‌برد، خاطرنشان کرد: دیگر ملی‌پوشان هم هر یک وضعیت خوبی دارند. در کل این آمادگی را داریم که در بازی‌های آسیایی شرکت کنیم و قطعاً تلاشمان هم برای کسب نتیجه در این بازی‌ها خواهد بود؛ اگرچه دیگر تیم‌ها هم هدفی غیر از این ندارند.

وی با اشاره به انصراف دو تیم از حضور در بازی‌های آسیایی (فیلیپین به بازی‌ها بازگشت) گفت: البته امارات جایگاهی در بسکتبال آسیا ندارد و بود و نبودش فرقی به حال ما نداشت اما دیگر تیم‌ها و حتی فیلیپین با شرایط خوب در مسابقات شرکت می‌کنند. ما هم طی ماه‌های گذشته امکانات و برنامه‌های لازم را داشتیم؛ فقط موضوع همان عدم پرداخت حقوق بود که گفتم.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال با اشاره به غیبت خود در دو تورنمنتی که تیم ملی در آن شرکت داشت، گفت: اینکه چند ماه به صورت متوالی در اردو حضور داشته باشید، سخت است بخصوص اینکه از کارهای شخصی عقب می‌مانیم؛ به همین دلیل بعضاً دور از اردو بودم اما در عین حال تمریناتم را پیگیری می‌کردم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3697g9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش شاهین‌طبع به انتظار کسب مدال طلا در بازی‌های آسیایی توسط ملی پوشان بسکتبال