تاریخ انتشار: 1397/05/29 07:56
کد خبر: 133793

بسکتبال نمی‌خواهد ناکامی‎اش در یک دقیقه پایانی تکرار شود/ما برای قهرمانی می جنگیم

ملی‎پوش بسکتبال کشورمان با ابراز امیدواری از اینکه در تیم ایران در این دوره بازی‌های آسیایی نتیجه خوبی بگیرد، گفت: بسکتبال نمی‌خواهد ناکامی‎اش در یک دقیقه پایانی تکرار شود.
بسکتبال نمی‌خواهد ناکامی‎اش در یک دقیقه پایانی تکرار شود/ما برای قهرمانی می جنگیم

تیم ملی بسکتبال از امروز تمرینات خود را در سالن شماره سه بسکتبال بازیهای آسیایی اندونزی آغاز می کند. ملی پوشان بسکتبال روز گذشته پس از رسیدن به جاکارتا در سفری طولانی تنها به تمرین وزنه پرداختند اما امروز با نظر کادر فنی تمرینات توپی را استارت زدند.

محمد جمشیدی ملی پوش بسکتبال کشورمان درباره حضور در این دوره بازی های آسیایی گفت: تمرینات سختی را در این چهارماه داشتیم اما الان در شرایط خوبی  به سر می بریم. امیدواریم بتوانیم در این دوره به نتایج خوبی دست یابیم.

وی تاکید کرد که بسکتبال دیگر نمی خواهد ناکامی اش در یک دقیقه پایانی بازیهای اینچئون را  تکرار کند.

این ملی پوش کشورمان در مورد دیدار سوم شهریورماه تیم ملی بسکتبال در بازی های آسیایی که  برابر سوریه برگزار می شود، نیز گفت: سوریه تیم خوبی است و مربی آنها  نسبت به بازی ایرانی ها شناخت دارد اما ما می رویم که برنده میدان باشیم و با تمام توان بازی کنیم.

جمشیدی تاکید کرد: البته باید تاکید کنم که حریفان سرسخت تری به نام ژاپن،  چین و کره جنوبی پیش روی ماست اما آنچه که اعتقاد دارم این است که مسابقه به مسابقه پیش بریم. من هم به نوبه خود سعی می کنم بهترین بازیها را انجام بدهم و بتوانم با هم تیمی هایم قهرمان بازیها شویم.ما برای قهرمانی می جنگیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xpv9w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



محمد جمشیدی به تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام پیوست