تاریخ انتشار: 1397/06/17 01:34
دیدار دوستانه والیبال
کد خبر: 131246

دومین شکست بلندقامتان ایران/ ایران مقابل شاگردان کواچ شکست خورد

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی خود مقابل میزبان شکست خورد.
دومین شکست بلندقامتان ایران/ ایران مقابل شاگردان کواچ شکست خورد

 تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار دوستانه خود در تورنمنت 4 جانبه اسلوونی که در شهر لیوبلیانا این کشور برگزار می‌شود به مصاف میزبان رفت با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد.

ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران برای مقابله با تیمی که هدایت آن را اسلوبودان کواچ، سرمربی پیشین تیم ملی ایران بر عهده داشت از سعید معروف، امیر غفور، میلاد عبادی پور، مرتضی شریفی، محمد موسوی، علی شفیعی و مهدی مرندی (لیبرو) استفاده کرد.

در ست نخست با وجود ناهماهنگی هایی نه چندان زیادی که در دریافت های تیم ملی ایران وجود داشت، شاگردان کولاکوویچ با جنگندگی و تلاش بیشتر با نتیجه 27 بر 25 به پیروزی رسیدند.

دریافت های بازیکنان ایران در ست دوم، بدون نقص بود. علاوه بر این، بازیسازی سعید معروف و قدرت تمام کنندگی مهاجمان ایران به ویژه مرتضی شریفی باعث شد تا ایران پا به پای حریف امتیاز بگیرد اما 2 پوئن پایانی ست دوم، نصیب اسلوونی شد تا نتیجه این ست 31 بر 29 به سود میزبان باشد.

سرویس های بدون بازگشت تیم ایران در ابتدای ست سوم، عامل برتری شاگردان کولاکوویچ در این ست بود ولی بازیکنان اسلوونی خیلی زود به جریان بازی برگشتند و به قدری خوب بازی کردند که انگیزه و انرژی بازی را از بازیکنان ایران گرفتند. اسلوونی در نهایت 25 بر22 برنده ست سوم شد.

کولاکوویچ در ست چهارم تصمیم گرفت به محمد وادی و امیرحسین توخته نیز میدان بدهد تا ضمن تزریق نیروی جوانی به تیمش به موسوی و معروف نیز استراحت داده باشد. با وجودی که بازیکنان جدید در ابتدای ورود به زمین کمی در اداره بازی به مشکل برخوردند اما روحیه جنگندگی آنها مانع از آن شد تا بازی را رها کنند. نتیجه ست چهارم 25 بر 23 به سود ایران بود.

در ست پنجم، جواد معنوی نژاد نیز به بازی گرفته شد تادر کنار میلاد عبادی پور، دریافت کنندگان تیم ملی ایران باشند. بازیکنان ایران در ست پایانی، روحیه بهتری از خود به نمایش گداشتند. دو تیم پا به پای هم در این ماراتن تا امتیاز 16 پیش رفتند ولی در نهایت تیم میزبان با نتیجه 18 بر 16 موفق به شکست ایران شد. شاید اگر داور، امتیاز مشکوک چهاردهم را به اسلوونی نمی داد، تیم ایران می توانست برنده این بازی دوستانه باشد.

در دیگر دیدار این تورنمنت، تیم ملی آمریکا با پیروزی 3 بر یک مقابل کانادا به دومین پیروزی متوالی خود رسید. آمریکایی ها در بازی روز نخست، ایران را 3 بر صفر شکست داده بودند.

تیم ایران در سومین و آخرین بازی تدارکاتی پیش از آغاز مسابقات قهرمانی جهان از ساعت 23:45 روز شنبه به مصاف کانادا خواهد رفت. هدایت کانادا بر عهده استفان آنتیگا، سرمربی فرانسوی و پیشین تیم ملی لهستان است.

تیم ملی ایران که خود را برای شرکت در مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان 2018 به میزبانی مشترک بلغارستان و ایتالیا آماده می‌کند، در گروه D این مسابقات با پورتوریکو، بلغارستان، کوبا، لهستان و فنلاند رقابت خواهد کرد. مسابقات تیم ملی ایران از چهارشنبه 21 شهریور ماه 1397 در سالن «ورزش و فرهنگ» شهر وارنا کشور بلغارستان آغاز خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ypn6b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



خوشحالی اصلی ما باید بعد از بازی فینال باشد