تاریخ انتشار: 1397/07/09 16:59
کد خبر: 128086

دارستانی:قطعا در آینده نتایج بسیار درخشانی را از بسکتبال بانوان می بینیم

سرمربی تیم ملی بسکتبال 3 نفره بانوان ایران گفت: بازیکنان در آستانه اعزام به آرژانتین انگیزه بسیار بالایی دارند. نتیجه هر چه می خواهد باشد برای ما چیزی که اهمیت دارد ارائه یک نمایش خوب است.
دارستانی:قطعا در آینده نتایج بسیار درخشانی را از بسکتبال بانوان می بینیم

و به نقل از فدراسیون بسکتبال، الهه دارستانی سرمربی تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران در گفت و گو با سایت فدراسیون عنوان کرد: پیش از اعزام چهارمین اردوی آماده سازی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم تیم دختران زیر 18 سال ایران در آرژانتین نماینده خوبی برای بسکتبال بانوان ایران باشد.

وی افزود: بازیکنان در آستانه اعزام به آرژانتین انگیزه بسیار بالایی دارند. نتیجه هر چه می خواهد باشد برای ما چیزی که اهمیت دارد ارائه یک نمایش خوب است. ما می خواهیم بهترین نمایش را به اجرا بگذاریم. ما توانمندی های زیادی داریم و می خواهیم آن را در آرژانتین نشان بدهیم.

دارستانی در ادامه گفت: زمان کاری ما بسیار کم بود. کمتر از دو ماه پیش اطلاع پیدا کردیم سهمیه المپیک جوانان را داریم. مجارستان، آلمان، رومانی و چین حریفان ما در المپیک هستند. مجارستان قهرمان اروپاست و چین هم قهرمان آسیا. فیلم بازی های آلمان را هم دیده ایم، آنها تیمی فوق العاده قوی هستند.

وی در پایان گفت: باید از فدراسیون بسکتبال نهایت تشکر و قدردانی را دارم که راه بسکتبال بانوان را باز کرده است. با این روند قطعا در آینده نتایج بسیار درخشانی را از بسکتبال بانوان می بینیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nwxav

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صعود دختران بسکتبالیست سه نفره به مرحله بعد