تاریخ انتشار: 1397/07/15 22:00
کد خبر: 127187

دامغانی: قصد داریم با همین بازیکنان وارد لیگ برتر شویم

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان گفت: هدف مجموعه فولاد حضور آبرومندانه در اولین سال حضور در لیگ برتر والیبال است.
دامغانی: قصد داریم با همین بازیکنان وارد لیگ برتر شویم

محمدرضا دامغانی، سرمربى تیم تازه لیگ برترى شده فولاد سیرجان ایرانیان اظهار داشت: سیاست کلی مدیران مجموعه فولاد سیرجان ایرانیان اخلاق مداری و استفاده از پتانسیل بازیکنان بومی است و ما نیز سعی داریم در همین راستا در لیگ برتر حضور داشته باشیم.

 

سرمربی فولاد سیرجان با بیان اینکه تاکنون مهدی مهدوی ، علی مباشری و حامد فرخی را از بانک سرمایه ، ولی نورمحمدی از گنبد ، مهدی رنجبر از شهرداری تبریز و مسعود عزیزی را از شهرداری ورامین جذب کرده ایم افزود: ۱۰ بازیکن نیز از والیبالیست های بومی سیرجان و استان کرمان جذب شده اند و فعلا قصد داریم با همین بازیکنان وارد لیگ برتر شویم.

 

دامغانی اضافه کرد: مدیران باشگاه درک خوبی از شرایط دارند و هیچ فشار و استرسی از این بابت روی ما نیست و با همین بچه ها بازی به بازی جلو میرویم و تلاش میکنیم و تیم از پیش باخته ای نیستیم.

 

وی پتانسیل سیرجان را در والیبال خوب ارزیابی کرد و گفت: در بین بازیکنان بومی ، هستند بازیکنانی که پتانسیل بزرگ شدن و رسیدن به ترکیب تیم ملی را داشته باشند و قول میدهم که در طول مسابقات از این بازیکنان استفاده کنم.

 

دامغانی شرایط لیگ برتر امسال را متفاوت از گذشته ارزیابی کرد و گفت: بازیکنان زیادی در این فصل به خارج از کشور رفته اند و تمام داشته های والیبال ایران در ۱۴ تیم لیگ تقسیم شده اند و نمیتوان شرایط جدول را از حالا پیش بینی کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2om5gd

آخرین اخبار