تاریخ انتشار: 1395/04/22 15:17
فرانسه، کرواسی و صربستان هم المپیکی شدند؛
کد خبر: 274326

گروه‌بندی بسکتبال المپیک مشخص شد

با پایان مسابقات بسکتبال گزینشی المپیک 3 تیم پایانی هم به این رقابت ها راه پیدا کردند تا گروه بندی تیم ها مشخص شود.
گروه‌بندی بسکتبال المپیک مشخص شد

 تیم بسکتبال فرانسه با قهرمانی در تورنمنت مانیل، جواز حضور در المپیک ریو را کسب کرد. فرانسه در فینال تورنمنت مانیل، به مصاف کانادا رفت که این مسابقه با برتری ۸۳ بر ۷۴ آنها پایان یافت.

ناندو دی کولو از فرانسه در این مسابقه ۲۲ امتیاز، ۵ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد. این بازیکن عنوان MVP این تورنمنت را از آن خود کرد. تونی پارکر با ۲۶ امتیاز، ۴ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی، دیگر بازیکن شاخص فرانسه در این مسابقه بود.

کرواسی و ایتالیا در فینال تورنمنت تورین به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۸۴ بر ۷۸ کرواسی پایان یافت. داریو ساریچ از کرواسی در این دیدار ۱۸ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. ساریچ عنوان باارزشترین بازیکن تورنمنت را از آن خود کرد. بویان باگدانویچ نیز ۲۶ امتیاز، ۶ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی برای کرواسی کسب کرد.

تیم بسکتبال صربستان با ثبت یک پیروزی قاطع برابر پورتوریکو، جشن راهیابی به المپیک را در خانه برگزار کرد. تیم های صربستان و پورتوریکو در فینال تورنمنت بلگراد رودرروی هم قرار گرفتند که این مسابقه با برتری ۱۰۸ بر ۷۷ صربستان همراه بود. باگدان باگدانویچ از صربستان ۹ شوت از ۱۴ اقدام خود در این دیدار را وارد سبد کرد و کار خود را با کسب ۲۶ امتیاز، ۲ ریباند و ۸ پاس منجر به گل به اتمام رساند. برای پورتوریکو نیز جی جی باریا ۲۲ امتیاز، ۲ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. در پایان این تورنمنت، نیکولا یوکیچ از صربستان، عنوان MVP را کسب کرد.

با راهیابی فرانسه، صربستان و کرواسی به المپیک ۲۰۱۶، جمع ۱۲ تیم حاضر در المپیک کامل شد. گروه بندی مسابقات بسکتبال المپیک را در زیر مشاهده می کنید.

 

گروه A: فرانسه، امریکا، ونزوئلا و صربستان، چین، استرالیا

گروه B: آرژانتین، اسپانیا، برزیل، لیتوانی ، کرواسی، نیجریه

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27jogg

آخرین اخبار