تاریخ انتشار: 1397/09/03 09:58
کد خبر: 120574

دیگر دل و دماغ بازی در لیگ ایران را ندارم/می ترسم حرفی بزنم جریمه ام بیشتر شود!

پشت‌خط‌زن سابق تیم ملی والیبال گفت: کاری کرده‌اند بازیکنان از لیگ ایران فرار کنند درست مثل ملی‌پوشان که همه لژیونر به لیگ‌های اروپایی رفته‌اند.
 دیگر دل و دماغ بازی در لیگ ایران را ندارم/می ترسم حرفی بزنم جریمه ام بیشتر شود!

شهرام محمودی، پشت‌خط‌زن بی‌حاشیه والیبال، اما پایش به کمیته انضباطی باز شد. آن هم به اتهام توهین به فدراسیون در مصاحبه تلویزیونی. هرچند خودش هفته پیش در جلسه حاضر نشد، اما محرومیت تعلیقی و جریمه نقدی ۱۵ میلیونی بدجوری صدای او را درآورده تا حدی که در استوری با انتشار رأی کمیته انضباطی نوشته: «فقط باید تأسف خورد به حال این روز‌های والیبال.» او با اینکه به این رأی معترض است، اما به قول خودش می‌ترسد دوباره حرفی بزند و جریمه اش بیشتر شود. با این حال حرف‌هایش را در دلش نگه نمی‌دارد.

* به نظر انتقاداتی که کردی برایت دردسرساز شد. به خصوص استوری‌ای که در اینستاگرام گذاشته بودی.

من از شخص خاصی انتقاد نکردم. فقط گفتم رأی عادلانه نیست.

* حکم فوتبالی‌ها را گذاشته بودی و...

بله. من یک سؤال پرسیده بودم و دلیلش این بود که می‌خواستم بدانم بر چه اساسی این حکم را داده‌اند. اتفاقاتی که در ورزشگاه و برای فوتبالی‌ها افتاد اگر اشتباه نکنم جریمه یک میلیون تومانی را داشت، اما برای ما ۱۵ میلیون تومان.

* در جلسه کمیته انضباطی هم شرکت نکرده بودی و شاید این هم مزید بر علت شد.

اصلاً این‌طور نیست. من همان زمان هم حرف زده بودم که یک‌دفعه به من اطلاع دادند باید به کمیته انضباطی بروم. اگر اشتباه نکنم شب قبل از بازی با شهرداری گنبد سرپرست تیم به من گفت. من بعد از بازی چه وقت باید به تهران می‌آمدم تا در جلسه شرکت می‌کردم و چه وقت دوباره باید به اردکان برمی‌گشتم تا در تمرین تیم قبل از بازی با شهرداری ارومیه شرکت می‌کردم؟ ا‌گر زودتر به من می‌گفتند، حتماً می‌رفتم.

* حالا به رأی کمیته انضباطی اعتراض داری؟‌

می‌ترسم دوباره حرفی بزنم و این مبلغ بیشتر شود. ۲۰ میلیون، ۳۰ میلیون و همین‌طوری بالاتر، اما من این رأی را قبول ندارم، به همین خاطر به کمیته استیناف اعتراض می‌کنم.

* با این حساب دیگر نباید از شهرام محمودی درباره لیگ و... سؤال کرد.

واقعاً نیازی نیست من حرف بزنم، شرایط مشخص است. همه چیز واضح و مشخص است، نیازی به گفتن من نیست. وضعیت اسفناک است.

* چطور؟

کاری کرده‌اند بازیکنان از لیگ ایران فرار کنند درست مثل ملی‌پوشان که همه لژیونر به لیگ‌های اروپایی رفته‌اند. حالا شرایط طوری است که بازیکنان حتی حاضر هستند با پیشنهادات پایین هم در لیگ‌های دیگر بازی کنند. حتی خود من هم دیگر دل و دماغ بازی در لیگ ایران را ندارم.

* می‌دانستید سایت فدراسیون جهانی در گزارشی، اسم شما را هم در لیست ستاره‌های باشگاه‌های جهان آورده؟

من هم این خبر را شنیده بودم. اتفاق خیلی خوشحال‌کننده‌ای است. اول برای خودم خوشحال شدم و بعد هم والیبال ایران چراکه حتی با دوری دو ساله از تیم ملی باز هم عملکردم در باشگاه‌های آسیا و جهان آن‌قدر مورد توجه قرار گرفته که مرا در ردیف ستاره‌های دنیا آورده‌اند. این مسئله باعث افتخارم است. البته این قضیه منوط به عملکرد و کارآیی تیم می‌شود که امیدوارم اتفاق خوبی در لهستان بیفتد.

* برای دومین بار رقابت‌های باشگاه‌های جهان را تجربه می‌کنی. آن را چطور می‌بینی؟

امسال اصلاً هدف تیم خاتم رقابت‌های باشگاه‌های جهان نبود. آن‌قدر به تیم ما فشار آوردند که بالاخره قبول کردم تا به جای تیم منحل شده بانک سرمایه به لهستان بیایم. تیم خاتم می‌خواست سال آینده و با سهمیه خودش که با قهرمانی آسیا گرفته بیاید که نشد.

* درست است به خاطر مصدومیت پایت به بازی اول باشگاه‌های جهان نمی‌رسی؟

من در هفته هفتم لیگ کشاله رانم مصدوم شد. البته بهتر شدم، اما شاید برای احتیاط بیشتر در بازی اول مقابل ترنتینو بازی نکنم، همان‌طور که چهارشنبه هم مقابل شهرداری ارومیه بازی نکردم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27k89e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وقتی شهرام محمودی وسط بازی فوتبالیست شد+عکس