تاریخ انتشار: 1397/11/16 17:16
کد خبر: 111135

واکنش سایت فیبا به بازگشت حدادی و نیکخواه بهرامی به تیم ملی بسکتبال

سایت فیبا در گزارشی به بازگشت صمد نیکخواه بهرامی و حامد حدادی به تیم ملی پرداخت.
واکنش سایت فیبا به بازگشت حدادی و نیکخواه بهرامی به تیم ملی بسکتبال

اسامی تیم ملی بسکتبال کشورمان برای اردوی آماده سازی پنجره پنجم انتخابی جام جهانی روز گذشته منتشر شد و برهمین اساس سایت فدراسیون جهانی در گزارشی به این موضوع پرداخت و تیتر زد: حدادی و نیکخواه بهرامی برای تقویت ایران بازگشتند.

*ایران با بازگشت حدادی و نیکخواه دیگر تیمی تخلیه شده نیست

در این گزارش آمده است: تیم ملی بسکتبال ایران با بازگشت حدادی و نیکخواه بهرامی دیگر تیمی تخلیه شده در پنجره ششم انتخابی جام جهانی نخواهد بود. این دو بازیکن در پنجره قبلی در ترکیب تیم ملی غایب بودند، جایی که تیم ایران مقابل استرالیا شکست خورد و برابر فیلیپین به برتری رسید.

آخرین بازی که حدادی و نیکخواه برای تیم ملی بازی کردند در سپتامبر 2018 و در پنجره چهارم مقابل فیلیپین در تهران بود. بازگشت این دو ستاره با تجربه می‌تواند به تیم ملی انرژی خوبی دهد و صعود ایران به جام جهانی را رسمی کند. ایران تاکنون 7 برد و سه شکست داشته و برای صعود تنها به یک برد احتیاج دارد.

در کنار این دو نفر از بازیکنانی مانند بهنام یخچالی، محمد جمشیدی، میثم میرزایی و سجاد مشایخی هم باید انتظار عملکرد خوب را داشت.

*رستم‌پور بازیکنی بدون بازی ملی اما با تجربه زیاد بین المللی

در این بین بازیکنی ایران- آمریکایی به ترکیب ایران اضافه شده که همه را کنجکاو کرده است. مایکل رستم‌پور با قدی به طول 203 سانتی متر که در لیگ اسلواکی بازی می‌کند. او تاکنون در ترکیب تیم ملی ایران قرار نگرفته اما تجربه بین المللی خوبی دارد و میانگین 4 امتیاز و 4 ریباند را در هر بازی ثبت کرده است.

ایران دوم اسفند ماه مقابل ژاپن قرار می‌گیرد و پنجم اسفند هم باید به مصاف استرالیا برود؛ هر دو بازی در سالن آزادی تهران برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k76pv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کروز: بهترین خبر در خصوص تیم ملی آمادگی تمام بازیکنان است/ ویتنام مدعی صعود است