تاریخ انتشار: 1395/07/13 14:26
کد خبر: 257787

حدادی زیر نظر پزشک یائو مینگ

تیم بسکتبال سیچوان چین که این روزها در رقابت‌های شرق آسیا بدون ستاره ایرانی‌اش نتایج خوبی نمی‌گیرد، یکی از بهترین پزشکان کشور را برای درمان حامد حدادی به خدمت گرفته‌ است.
حدادی زیر نظر پزشک یائو مینگ

حامد حدادی ستاره بسکتبال ایران که به همراه تیم ملی در رقابت‌های فیباآسیا چلنج قهرمان شد بعد از این تورنمنت با مصدومیت آشیل خود مواجه شده و این روزها در ایران تحت درمان بود اما مسوولان باشگاه‌ سیچوان بهترین پزشک چین را برای درمان حدادی استخدام کرده‌اند و از این بسکتبالیست خواسته‌اند تا سریع‌تر به این کشور برود. با توجه به این موضوع نیز حامد حدادی راهی شرق دور می‌شود.

در دیدار نیمه‌نهایی فیبا آسیا چلنج حدادی احساس درد می‌کرد اما با همان شرایط فینال را هم بازی می‌کند که این مساله آسیب دیدگی‌اش را بیشتر می‌کند. نظر پزشکان این بود که باید شش هفته استراحت کند و به همین دلیل ستاره 218 سانتی‌متری بسکتبال ایران تصمیم داشت مدت بیشتری در ایران بماند تا با سلامت کامل راهی چین شود اما مسوولان سیچوان که بدون حدادی شرایط خوبی ندارند، تصمیم گرفتند تا بهترین امکانات را برای بهبودی سریع ستاره خود فراهم کنند تا کاپیتان تیم ملی ایران زودتر به میدان برود.

ستاره بسکتبال ایران درباره این موضوع به ایسنا گفت: من نیاز به شش هفته استراحت داشتم چون بازی در فینال مصدومیتم را بیشتر کرد. اکنون هم تیم سیچوان درگیر رقابت‌ها بود که چند بازی را واگذار کرده‌است. زمانی که مسوولان باشگاه از مصدومیت من خبردار شدند با یکی از پزشکان بزرگ چین که پزشک یائو مینگ هم بوده صحبت کردند تا من به چین بروم و زیر نظر او مراحل درمانم را ادامه بدهم.

او ادامه داد: با توجه به زمان آغاز رقابت‌های لیگ چین احتمال دارد دو هفته نخست مسابقات را از دست بدهم اما باید خیلی سریع به آمادگی برسم و به میدان بروم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2opvrq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رنگ کاپیتان‌های بسکتبال ایران آبی است