تاریخ انتشار: 1398/05/06 00:33
عطایی: بازیکنانم مزد زحمات چند ماه گذشته خود را گرفتند
کد خبر: 92691

اولین اظهار نظر سرمربی تیم ملی والیبال جوانان بعد از کسب قهرمانی جهان

بهروز عطایی، سرمربی تیم والیبال جوانان ایران مدعی شد تیمش در دیدار فینال مسابقات قهرمانی زیر ۲۱ سال جهان برنده جنگ تاکتیک‌ها شده است.
اولین اظهار نظر سرمربی تیم ملی والیبال جوانان بعد از کسب قهرمانی جهان

و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، بهروز عطایی، سرمربی تیم والیبال جوانان ایران بعد از کسب عنوان قهرمانی مسابقات زیر 21 سال جهان اظهار داشت: بازی سختی داشتیم که قابل پیش‌بینی بود. بچه‌ها تمام تلاش خود را کردند تا بهترین نتیجه را کسب کنیم. بازیکنانم مزد زحمات چند ماه گذشته خود را گرفتند. این موفقیت را به جامعه بزرگ والیبال ایران تبریک می‌گویم.

او در واکنش به این موضوع که با توجه به دو شکست ایران کسی از شما انتظار قهرمانی نداشت، افزود: نباید زود قضاوت کنیم. ما با برنامه در مسابقات حاضر شدیم و نتایج را به خوبی پیش بردیم و با یک استراتژی درست به فینال رسیدیم و در فینال نیز با برنامه بازی کردیم و تیم بی‌شکست را از پیش رو برداشتیم. می‌توانستیم 3 بر یک برنده باشیم. آنها نیز با برنامه بودند و از کشوری صاحب والیبال هستند اما تیم ما مزد زحمات خود را گرفت.

عطایی درباره نقش ولاسکو در این دیدار و کمک او به تیم ایتالیا، گفت: چند مرتبه تاکتیک خود را تغییر دادیم و ترکیب را جابه‌جا کردیم. استنباط من این است که ولاسکو به کادر فنی ایتالیا مشورت می‌داد و آنالیزورهای ما نیز این موضوع را به ما اطلاع دادند. ما برنده جنگ تاکتیک‌ها شدیم.

    بیشتر بخوانید

        والیبال جوانان جهان| تاریخ‌ساز، طلایی و سروقامت مثل جوانان والیبال ایران/ شاگردان عطایی از ایتالیا انتقام گرفتند و قهرمان شدند

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران در پایان افزود: برد مقابل ایتالیا و قهرمانی جهان را به مردم تقدیم می‌کنم. خوشحالم که مردم ایران با این نتیجه خوشحال شدند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v7waz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عطایی: از نتیجه راضی هستم/ برنامه های ما اجرا نشد