تاریخ انتشار: 1398/05/20 16:34
مسعود صالحیه در گفت وگو با فرتاک ورزشی
کد خبر: 91539

اختصاصی/شکست روسیه دور از دسترس نیست/ والیبال ایران به خودباوری رسیده است

سرمربی اسبق تیم ملی والیبال در گفت وگو با فرتاک ورزشی از دیدار ایران و روسیه به عنوان مهم ترین بازی در راه انتخابی المپیک نام برد.
اختصاصی/شکست روسیه دور از دسترس نیست/ والیبال ایران به خودباوری رسیده است

مسعود صالحیه، سرمربی اسبق تیم ملی والیبال در گفت وگو با فرتاک ورزشی در خصوص دیدار تیم ملی ایران و روسیه در مسابقات انتخابی المپیک گفت: مهم ترین دیدار ایران در اولین دوره مسابقات انتخابی والیبال المپیک 2020 با تیم ملی قدرتمند روسیه خواهد بود که امیدواریم امشب با پیروزی ملی پوشان ایران به پایان برسد.

سرمربی اسبق تیم ملی والیبال در ادامه صحبت های خود به مواردی که بازیکنان و کادر فنی باید به آنها توجه نماید، گفت: در دیدار امشب باید چند مورد را بازیکنان توجه نمایند که مهم ترین آنها دریافت های اول و رسیدن توپ سالم به دستان سعید معروف است تا این بازیکن بتواند با پاس های طلایی خود دفاع حریف را با مشکل مواجه نماید.
 وی در ادامه گفت: دومین موردی که بازیکنان باید به آن توجه نمایند خونسردی و تمرکز بالا در امتیازگیری در توپ های برگشتی است و آنها نباید شتاب زده عمل نمایند و هم چنین باید سعی شود، سرویس های هدف دار با درصد خطای پایین زده شود تا از دقت لازم برخوردار باشد.
استاد صالحیه در ادامه گفت: یکی دیگر از مهم ترین مواردی که باید بازیکنان  توجه داشته باشند این است که در امتیاز های حساس خصوصا از پوئن 20 به بالا از تفکر و ذهن خلاق بهره ببرند چرا که در آن شرایط تمرکز مهم ترین عامل موفقیت می باشد.

پیشکسوت ارزنده والیبال کشور در ادامه در خصوص نقش کولاکویچ در بازی امشب گفت: سرمربی نقش بسیار تاثیرگذاری در بازی های حساس برعهده دارد و نباید به عنوان یک تماشاگر در میدان حضور داشته باشد بلکه با استفاده از تایم اوت های مناسب و هم چنین تعویض های طلایی و بهره گیری از دانش و تجربه خود، کفه ترازو را به سود تیم ملی ایران سنگین نماید.

وی که امروز هفتادوچهارمین سال روز تولد او می باشد،در ادامه افزود: روسیه تلفیقی از جوانان و با تجربه ها می باشد و علاوه بر آن از امتیاز میزبانی هم بهره می برد ولی خوشحبتانه تیم ملی ایران با توجه به این که بر تمامی تیم های دنیا غلبه نموده است، ترسی از تیم های معروف ندارد و امیدواریم پیروز میدان ایران باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oxjwq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شخصیت والیبال ایران را مقابل آرژانتین نشان دادیم