تاریخ انتشار: 1398/06/28 22:29
کد خبر: 87434

کولاکوویچ:مقابل کره جنوبی کار سختی خواهیم داشت

سرمربی تیم ملی والیبال ایران معتقد است که شاگردانش در بازی فردا مقابل کره‌جنوبی کار سختی در پیش دارند.

کولاکوویچ:مقابل کره جنوبی کار سختی خواهیم داشت

ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی مقابل تیم چین‌تایپه، در نشست خبری بعد از بازی اظهار کرد: امروز شخصاً توقع این بازی سخت را داشتم. درست است که من اهل صربستان هستم، اما در طول دوران مربیگری‌ مقابل تیم‌های آسیایی زیادی قرار گرفته‌ام. بازی امروز در مرحله یک‌چهارم نهایی بود و تمام تیم‌ها انگیزه زیادی در این مرحله دارند؛ مخصوصاً وقتی مقابل ایران قرار می‌گیرند. در ابتدای هر ست مشکلاتی داشتیم و در انتهای ست دوم هم این مشکلات وجود داشت که در نهایت توانستیم بر آنها غلبه کرده و پیروز شویم. انرژی زیادی صرف کردیم و بازیکنانم اهمیت این مسابقه را به خوبی می‌دانستند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درخصوص مشکلات در بخش حمله تیم ایران، گفت: خیلی واضح نمی‌توانم بگویم در حمله مشکل داریم. ما در 55 درصد حملات موفق بودیم و مدل بازی تیم حریف به گونه‌ای بود که در دفاع خوب کار می کردند. امروز ما 9 دفاع داشتیم، اما واقعیت این است که گاهی نمی‌توان در دفاع و حمله عملکرد خیلی خوبی داشت.

کولاکوویچ درخصوص آخرین شرایط مصدومیت علی اصغر مجرد، خاطرنشان کرد: مجرد به تازگی از مصدومیت رها شده و امروز هم خیلی ساده پرش را شروع کرد. فیاضی هم در گرم کردن دردهایی احساس کرد. در مجموع ما سه مصدوم در این تورنمنت داشتیم اما در ادامه تورنمنت همه می‌توانند برای ایران بازی کنند.

وی درخصوص بازی فردای ایران مقابل کره جنوبی گفت: مدل بازی کره جنوبی مانند تایوان است. در سه سال اخیر بازی زیادی مقابل کره داشته‌ایم و قطعا با انگیزه زیاد برابر ما حاضر می‌شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jpw9e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کولاکوویچ :نظری درمورد غیبت مسؤولان فدراسیون در سالن ندارم