تاریخ انتشار: 1398/09/25 23:30
کد خبر: 77802

نفت آبادان در گرگان به پیروزی دست یافت

تیم پالایش نفت آبادان در بازی پایانی دور رفت لیگ برتر بسکتبال در گرگان میزبان خود را از مقابل برداشت.
نفت آبادان در گرگان به پیروزی دست یافت

بازی پایانی هفته سیزدهم لیگ برتر بسکتبال را پالایش نفت آبادان به سود خود به پایان برد.در دیداری که پالایش نفت آبادان به گرگان رفته بود تا به مصاف تیم دوم جدولی شهرداری برود، موفق شد میزبان قدرتمند خود را در یک بازی برتر با نتیجه 61 بر 53 از مقابل  بردارد.

پالایش نفت آبادان با این پیروزی ۲۱ امتیازی شد و با یک بازی عقب افتاده در مکان پنجم جدول باقی ماند.

نفت آبادان کوارتر اول را ۱۳ بر ۱۱ از میزبان خود پیش افتاد و در کوارتر دوم ۱۶ بر ۸ مقابل شهرداری به برتری دست یافت تا نیمه اول با حساب ۱۹ بر ۲۹ به سود نماینده آبادان خاتمه یابد.

پالایش نفت در کوارتر سوم نیز برتری خود را تداوم بخشید و موفق شد وقت سوم را ۱۷ بر ۱۳ به سود خود به پایان ببرد تا در کوارتر چهارم، نتیجه ۱۷ بر ۱۹ به سود شهرداری رقم خورده و در نهایت، این بازی زیبا را نفت آبادان به نفع خود خاتمه دهد.

سعید داورپناه امتیازآور ترین بازیکن پالایش نفت آبادان در این دیدار بود که در لحظات پایانی با دریافت دو خطای فنی، دیسکالیفه و از زمین بازی اخراج شد.

به گزارش فارس، نفت آبادان روز پنجشنبه هفته جاری، دیدار عقب افتاده از هفته ششم خود را مقابل آویژه صنعت پارسای مشهد در آبادان برگزار خواهد کرد و در بازی آغازین دور برگشت، میهمان اکسون  تهران خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27zmqn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال /آنالیز و مقایسه عملکرد بازی دوتیم پتروشیمی بندرامام و نفت آبادان