تاریخ انتشار: 1395/04/27 14:06
برزیل و صربستان؛
کد خبر: 273463

فینالیست های لیگ جهانی

برزیل و صربستان به فینال لیگ جهانی راه پیدا کردند تا تمام همگروه های ایران در المپیک در این رقابت ها ناکام بمانند
فینالیست های لیگ جهانی

به گزارش سرویس توپ و تور فرتاک ورزشی، عصر امروز فینال لیگ جهانی والیبال بین تیم های برزیل و صربستان برگزار می شود تا قهرمان 2016 بین یکی از این دو تیم مشخص شود. ایران در المپیک ریو با تیم های آرژانتین، لهستان، روسیه، مصر و کوبا همگروه است و در گروه دیگر برزیل، آمریکا، ایتالیا، کانادا، فرانسه و مکزیک حضور دارند. از بین هم گروه های ایران در المپیک تنها لهستان در جمع 6 تیم برتر لیگ جهانی قرار گرفت که آن هم به دلیل میزبانی راه به مرحله پایانی راه پیدا کرده بود و در نهایت به جمع 4 تیم هم راه پیدا نکرد.

 

آمریکا، برزیل، فرانسه و صربستان تیم های برتر لیگ جهانی بودند که عصر امروز برزیل و صربستان فینال را برگزار خواهند کرد. معمولا در سال هایی که المپیک پیش رو است، فینالیست همان سال لیگ جهانی به فینال المپیک هم راه پیدا می کند که همگروه های ایران در ریو پر فروغ ظاهر نشدند.

 

لوزانو حالا در کراکوف لهستان به سر می برد تا بازی های دور پایانی را از نزدیک تماشا کند که شاهد نمایش نه چندان خوب همگروه های ایران در المپیک بود. تیم ملی والیبال ایران در اولین بازی المپیکی خود 18 مرداد رو در روی آرژانتین قرار خواهد گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ogppl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لوزانو در انتظار ستاره

میرزا جانپور به المپیک بازگشت!
فدراسیون جهانی والیبال اصلاحیه زد؛