تاریخ انتشار: 1400/04/17 10:28
کد خبر: 36816

واکنش «الکنو» به خداحافظی بازیکن تیم ملی والیبال

سرمربی تیم ملی والیبال ایران نسبت به خط زدن بازیکن این تیم از حضور در المپیک توکیو واکنش نشان داد.
واکنش «الکنو» به خداحافظی بازیکن تیم ملی والیبال

با تقدیر سرمربی و تشویق دسته‌جمعی اردو نشینان، پوریا فیاضی از اردوی تیم ملی خارج شد تا تیم ملی والیبال مردان ایران تمرینات خود را با ۱۴ بازیکن پیگیری کند.

در پایان تمرین عصر چهارشنبه ولادیمیر آلکنو در حلقه صمیمی ملی‌پوشان با تقدیر از عملکرد پوریا فیاضی طی نزدیک به سه ماه حضورش در اردوی تیم ملی خطاب به این بازیکن گفت: چهره و بازی‌ات را از سال‌ها قبل که رقیب بودیم، به یاد داشتم. حضورم در ایران فرصت خوبی برای کسب افتخار آشنایی از نزدیک با تو بود. رفتار و رابطه حرفه‌ای تو با جایگاه بلندمرتبه‌ای به نام تیم ملی باید الگوی بازیکنان بزرگ و کوچک باشد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران افزود: از صمیم قلب از تو تشکر می‌کنم که متعصب و باروحیه، همیشه با تمام وجود در تمرینات حاضر شدی و علی‌رغم رنج‌بردن از مصدومیت، برای تیم ملی در تمرینات و مسابقات از جان مایه گذاشتی.

او درباره فیاضی تصریح کرد: تأسف‌بار است که برای رسیدن تو به شرایط آرمانی تا المپیک زمان کافی در اختیار نداریم. افسوس می‌خورم که تو در المپیک همراه تیم ملی نیستی. به خاطر همه این لحظه‌ها که همواره در اختیار تیم ملی بودی، بسیار از تو ممنونم.

تشویق گروهی بازیکنان و کادرفنی رودرروی پوریا فیاضی پایان‌بخش تمرین چهارشنبه‌شب تیم ملی بود.

تیم ملی والیبال مردان ایران تمرینات خود را با حضور ۱۲ بازیکن (معرفی‌شده به کمیته برگزاری بازی‌های المپیک)، مجتبی میرزاجانپور و رضا عابدینی پیگیری می‌کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p9vxr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آلکنو سرمربی تیم ملی والیبال ایران شد