تاریخ انتشار: 1400/05/03 07:58
ایران 78 جمهوری چک 84؛ دیر به خودمان آمدیم
کد خبر: 36024

شکست بلندقامتان ایران در اولین گام المپیک

تیم ملی بسکتبال المپیک ایران در اولین گام در شرایطی مقابل جمهوری چک مغلوب شد که در کوارتر چهارم عملکرد فوق العاده ای داشت.
 شکست بلندقامتان ایران در اولین گام المپیک

شاگردان شاهین طبع شروع خوبی در رقابت با جمهوری چک داشتند و تا امتیاز 12 با این تیم پایاپای پیش رفتند ولی از این امتیاز بود که قافیه را به حریف واگذار کردند و کوآرتر اول با امتیاز 25 بر 19 به سود تیم آبی پوش جمهوری چک خاتمه  یافت.

در کوآرتر دوم بهنام یخچالی، محمد جمشیدی، حامد حدادی و مایک رستم پور  به میدان آمدند و اما این تیم جمهوری چک بود که با بازیکنان شاخص خود توانست در مجموع عملکرد بهتری در این کوآرتر داشته باشد و اینبار با نتیجه 21 بر 11 برنده بازی شد.

بازیکنان تیم ملی جمهوری چک با اختلاف 16 امتیازی به کوارتر سوم رسیدند و نیمه اول را خاتمه دادند. در این کوآرتر شاگردان شاهین طبع پراشتباه ظاهر شدند و در سوی مقابل تیم چک توانست از موقعیت های خود به خوبی استفاده کند و پرتاب های سه امتیازی این تیم به ثمر می نشست. 21 بر 16 نتیجه این کوآرتر بود که چک از بازیکنان بلندقامت خود استفاده کرد. میانگین قدی بازیکنان این تیم در این کوآرتر کاملا برتر از بازیکنان تیم ملی بسکتبال ایران بود و شاهین طبع مجبور شده بود بازیکنان بلند قامت خود را از ترکیب بیرون بکشد.

01625030

درنهایت به کورآتر چهارم رسیدیم؛ جایی که بلندقامتان ایران باید نتیجه 67 بر 46 را جبران می کردند و به خوبی توانستند در یک چهارم پایانی بازی توانایی های خودشان را نشان دهند. در این کوآرتر و همزمان با پاروزنی نازنین ملایی تیم ملی بسکتبال رفته رفته اختلاف را کم کرد و در ثانیه های پایانی بازی حتی اختلاف امتیاز به 4 رسید ولی سرانجام این تیم چک بود که برنده این مصاف شد و نتیجه 78 بر 84 بر تابلوی پایانی بازی نقش بست.

مصاف بعدی شاگردان شاهین طبع روز چهارشنبه ساعت 9:10 در مقابل آمریکا انجام خواهد شد و روز شنبه نیز تیم المپیک بسکتبال ایران در آخرین بازی مرحله گروهی برابر فرانسه به میدان می رود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45rvpq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رستمی مدال المپیکش را به سردار سلیمانی تقدیم کرد