تاریخ انتشار: 1400/11/26 15:31
کد خبر: 25824

۷۴ کرمانشاه تیمی از جنس غیرت

تیم هندبال ۷۴ کرمانشاه در آغاز دورنهایی تیم بهبهان را با نتیجه قاطعانه شکست داد.
۷۴ کرمانشاه تیمی از جنس غیرت

تیم هندبال ۷۴ کرمانشاه که در اولین حضور خود در لیگ دسته اول کشور با حضور در بین هشت تیم برتر مسابقات شگفتی‌ساز این بازی‌ها لقب گرفته بود در آغاز دور نهایی نیز با قدرت حاضر شد و توانست تیم ریشه‌دار بهبهان را با نتیجه قاطعانه شکست دهد.

این مسابقات در حالی در شهرستان لار استان شیراز برگزار است که ۷۴ کرمانشاه با تیم‌های پارس پویان بهبهان، مهرگان کاشان و پرواز اصفهان همگروه است .

میلاد صفری مدیرعامل آقایان باشگاه هندبال ۷۴ اظهار داشت: متاسفانه علیرقم عدم حمایت مسئولین استان از این تیم سعی ما بر این بود با تکیه بر پتانسیل هندبال موجود در استان و با تکیه بر توانایی‌ها و تعصبی که جوانان کرمانشاه دارند همچنان راه خود را ادامه داده با قدرت تمام تلاش خود را به کار گرفته بگیریم که پرچم کرمانشاه را با همین بازیکنانی بومی که بارها و بارها شاهد افتخار آفرینی آنها در سطح کشور و آسیا بوده‌ایم بالا نگه داشته و نشان دهیم که اگر از این تیم حمایت شود با پتانسیلی که هندبال استان کرمانشاه در سطح کشور دارد صعود به لیگ برتر دور از دسترس نیست و میتوانیم تاریخ ساز شویم.

تیم هندبال ۷۴ کرمانشاه امروز در دومین بازی خود به مصاف مهرگان کاشان می‌رود و روز چهارشنبه نیز در آخرین بازی دور گروهی خود با پرواز اصفهان دیدار می‌کند تا چهره چهار تیم برتر این بازی‌ها مشخص شود.

photo_2022-02-15_13-57-20


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45ammq

آخرین اخبار