تاریخ انتشار: 1401/03/14 09:56
کد خبر: 21079

برنامه ۴۰ روزه تیم ملی والیبال ایران

برنامه ۴۰ روزه تیم ملی والیبال جوان شده ایران در چهارمین دوره لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲ اعلام شد.
برنامه ۴۰ روزه تیم ملی والیبال ایران

اردوی برون مرزی تیم ملی والیبال ایران در مسیر آماده‌سازی برای حضور شایسته در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲ بعد از ۶ روز در بلگراد به پایان رسید. این تیم علاوه بر پیگیری تمرینات خود، در این مدت در دو دیدار دوستانه و تدارکاتی به مصاف تیم ملی صربستان رفت تا با آمادگی بیشتر وارد فاز مسابقات اصلی لیگ ملت‌ها شود.

ملی‌پوشان والیبال ایران ساعت ۲۰ و ۲۰ دقیقه روز جمعه ۱۳ خرداد، بلگراد را به مقصد استانبول ترک کردند و پس از یک شب اقامت در هتل فرودگاه این شهر، ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه روز شنبه ۱۴ خرداد راهی سائو پائولو در کشور برزیل خواهند شد. این تیم حدود ۳ ساعت توقف در فرودگاه سائو پائولو دارد و سپس به سمت برازیلیا پرواز خواهد کرد و ساعت ۴۰ دقیقه بامداد روز یکشنبه ۱۵ خرداد وارد شهر میزبان هفته نخست لیگ ملت‌ها خواهد شد.

شاگردان بهروز عطایی روزهای ۱۸ تا ۲۲ خردادماه به ترتیب با تیم‌های چین، هلند، استرالیا و ژاپن در هفته نسخت لیگ ملت‌ها مسابقه می‌دهد و ساعت ۲۰ و ۵۵ دقیقه روز یکشنبه ۲۲ خرداد برازیلیا را به مقصد صوفیه بلغارستان ترک خواهد کرد.

تیم ملی والیبال ایران در مسیر برگشت از برزیل نیز یک شب در هتل فرودگاه استانبول اقامت می‌کند و ساعت ۱۴ و ۳۵ دقیقه روز سه‌شنبه ۲۴ خرداد ماه وارد صوفیه خواهد شد تا روزهای ۳۱ خرداد تا ۴ تیرماه و در چارچوب هفته دوم لیگ ملت‌ها به ترتیب به مصاف تیم‌های بلغارستان، آمریکا، برزیل و کانادا برود که سخت‌ترین بازی‌های تیم ایران محسوب می‌شود.

کاروان والیبال ایران ساعت ۱۲ و ۵۵ دقیقه روز دوشنبه ششم تیرماه صوفیه را به مقصد لهستان ترک خواهد کرد و ساعت ۲۱ و ۴۰ دقیقه همان روز وارد شهر گدانسک می‌شود. تیم ملی از ۶ تا ۱۲ تیرماه تمرینات خود را در شهر گدانسک پیگیری ‌می‌کند و در این مدت در هتل دیگری اسکان خواهد یافت اما از روز دوشنبه ۱۳ تیرماه در هتل محل اسکان تیم‌های شرکت کننده در هفته سوم لیگ ملت‌ها اسکان خواهد یافت.

مردان والیبال ایران روزهای ۱۴ تا ۱۸ تیرماه به ترتیب و در چارچوب هفته سوم و پایانی لیگ ملت‌ها به مصاف تیم‌های لهستان، صربستان، ایتالیا و اسلوونی می‌روند تا به کار خود در مرحله گروهی پایان دهند.

هفته نخست: گروه یک، شهر برازیلیا

چهارشنبه ۱۸ خرداد؛ ایران – چین، ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد

جمعه ۲۰ خرداد؛ ایران – هلند، ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه

یکشنبه ۲۲ خرداد؛ ایران – استرالیا،  ساعت چهار و ۳۰ دقیقه بامداد

یکشنبه ۲۲ خرداد؛ ایران – ژاپن، ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه

هفته دوم: گروه چهارم، شهر صوفیه

سه‌شنبه ۳۱ خرداد؛ ایران – بلغارستان، ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه

پنج‌شنبه دوم تیرماه؛ ایران – آمریکا، ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه

جمعه سوم تیرماه؛ ایران – برزیل، ساعت ۱۸

شنبه چهارم تیرماه؛ ایران – کانادا، ساعت ۱۵

هفته سوم: گروه ششم، شهر گداسنک

سه‌شنبه ۱۴ تیرماه؛ ایران – لهستان، ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه

پنج‌شنبه ۱۶ تیرماه؛ ایران – ایتالیا، ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه

جمعه ۱۷ تیرماه؛ ایران – اسلوونی، ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه

شنبه ۱۸ تیرماه؛ ایران – صربستان، ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dxrow

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی ایران بازهم مصاحبه نکرد