تاریخ انتشار: 1395/04/28 14:42
18 روز مانده به المپیک ریو؛
کد خبر: 273295

محمدرضا داورزنی: برای معرفی کادر فنی والیبال در المپیک محدودیت داریم

رئیس فدراسیون والیبال، گفت: برای معرفی اعضای کادر فنی تیم ملی در بازی های المپیک ریو با محدودیت مواجه هستیم.
محمدرضا داورزنی: برای معرفی کادر فنی والیبال در المپیک محدودیت داریم

 به گزارش فرتاک ورزشی، محمدرضا داورزنی امروز (دوشنبه) در حاشیه تمرین تیم ملی والیبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیش بینی کرده بودیم که تیم ملی والیبال 11 مرداد به ریو اعزام می شود و بر اساس این پیش بینی نیز برای تیم اعزامی بلیت تهیه کرده بودیم. پس از آن، فدراسیون والیبال برزیل از تیم ایران برای برگزاری دو مسابقه تدارکاتی دعوت کرد که طبیعی است باید زمان اعزام تیم تغییر می کرد.

وی ادامه داد: شرکت هواپیمایی قبلی برای زمان جدید پرواز که هفتم مرداد بود جایی نداشت به همین خاطر از طریق دیگر شرکت ها اقدام کردیم که تقریبا 80 درصد کارها انجام شده است. چند روز زودتر از بازی های المپیک به کمپ تیم های ملی والیبال برزیل می رویم و پس از برگزاری دو بازی تدارکاتی، در دهکده بازی ها مستقر خواهیم شد.

داورزنی درباره وضعیت فعلی تیم ملی والیبال گفت: شرایط خوبی در تیم حاکم است و بازیکنان روز به روز بهتر می شوند. امیر غفور و فرهاد قائمی نیز خیلی بهتر شده اند و به شرایط ایده آل نزدیک می شوند. مشکل کوچکی که داریم محدودیت برای حضور کادر فنی در المپیک است که فقط شش نفر آنان بر اساس قوانین می توانند در دهکده بازی ها مستقر شوند. در تلاش هستیم با کمک کمیته ملی المپیک، مشکل حضور آنالیزور و مربی بدنساز تیم را نیز برطرف کنیم.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه حمایت خوبی از تیم ملی والیبال وجود دارد و فدراسیون مشکلی برای تامین منابع مالی ندارد.

رئیس فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال که پیش بینی شما از عملکرد تیم ملی در بازی های المپیک چیست؟ گفت: فکر می کنم در مرحله مقدماتی مشکل خاصی برای صعود نداشته باشیم اما مراحل حذفی حساسیت زیادی دارد که پس از مشخص شدن حریفان می توان درباره آن پیش بینی یا صحبت کرد.

داورزنی درمورد پاسخ به دعوتنامه فدراسیون والیبال روسیه برای برگزاری دیدار تدارکاتی پیش از بازی های المپیک، گفت: چون تیم ملی والیبال ایران در مسابقات کسب سهمیه المپیک و لیگ جهانی شرایط سختی سپری کرد و به نوعی قاره پیما شده بود ،سفر به مسکو مشکلاتی برای تیم ملی ایجاد می کرد، از روسیه دعوت کردیم تا این تیم به تهران بیاید اما پاسخی به این دعوت نداده اند.

داورزنی درباره حاشیه هایی که درباره اعلام لیست 12 نفره تیم ملی به وجود آمد، گفت: از طرف فدراسیون والیبال و تیم ملی حاشیه ای وجود ندارد. وضعیت جسمانی برخی بازیکنان به گونه ای بود که کادر فنی حاشیه امنیت برای معرفی نفرات نهایی تیم ملی نداشت به این دلیل 13 نفر را معرفی کرد اما نمی دانم چطور از این فهرست، نام 12 نفر در سایت فدراسیون بین المللی قرار گرفت. پیگیری هایی لازم را انجام دادیم و آن فهرست اصلاح شد. مهلت معرفی 12 بازیکن ساعت 10 امروز دوشنبه بود و ما شب گذشته فهرست نهایی را اعلام کردیم اما اگر خدای نکرده بازیکنی به دلایل پزشکی نتواند در المپیک حضور یابد با تائید پزشک تا سقف دو نفر می توانیم جا به جایی داشته باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z6yzj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


12 والیبالیست المپیکی ایران معرفی شدند/ میرزا جانپور هم راهی المپیک شد
المپیک ریو 2016