تاریخ انتشار: 1401/04/28 22:40
کد خبر: 19103

ملکی‌سرخی: لهستانی‌ها از ایران ترس دارند

مدافع میانی تیم ملی والیبال با اشاره به حواشی ایجاد شده از سوی بازیکنان لهستان برای مسابقه با تیم ایران، گفت: به نظر می‌رسد که بازیکنان لهستان از مسابقه با ایران ترس دارند.

ملکی‌سرخی: لهستانی‌ها از ایران ترس دارند

محراب ملکی‌سرخی بعد از نخستین تمرین تیم ملی در سالن اصلی مسابقات درباره شرایط تیم ملی قبل از مسابقه با لهستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌ها، افزود: نخستین حضور خودم را در لیگ ملت ها تجربه می‌کنم و تجربه بسیار خوبی برایم بود.

وی با تاکید بر این‌که تمام بازیکنان تیم ایران با هم رفیق و همدل هستند، تصریح کرد: حس خوبی از حضور در این مسابقات با این بازیکنان دارم. ملی‌پوشان در تمرینات همگی فعل خواستن را صرف کردند و خیلی به نتیجه بازی با لهستان امیدواریم.

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران به حواشی ایجاد شده از سوی لهستانی‌ها برای مسابقه با ایران اشاره کرد و گفت: این موضوع نشان می دهد که بازیکنان این تیم از مسابقه با ایران ترس دارند و مسابقه را بسیار حساس کردند.

وی تاکید کرد: تیم ایران همانند مسابقه قبلی در مرحله مقدماتی بدون هیچ استرسی وارد زمین خواهد شد و امیدوارم که این بازی را نیز ببریم.

ملکی در پایان با تشکر از مردم ایران برای حمایت از تیم ملی والیبال، گفت: بازیکنان انرژی زیادی از مردم خوب ایران می گیرند و واقعا دوستشون دارند.

مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال از فردا (چهارشنبه ۲۹ تیر) با دیدار تیم‌های آمریکا و برزیل در مرحله یک‌چهارم نهایی از ساعت ۲۰:۳۰ در شهر بولونیا آغاز خواهد شد.

تیم ملی والیبال ایران نیز از ساعت 23 و 30 دقیقه روز پنج‌شنبه 30 تیرماه به مصاف لهستان می‌رود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/488blw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


افت تیم ملی والیبال در رنکینگ جهانی/ لهستان جای برزیل را گرفت