تاریخ انتشار: 1401/05/25 23:14
کد خبر: 17830

ملی‌پوشان در دیدار دوستانه مقابل اوکراین مغلوب شدند

والیبال ایران در دیداری دوستانه برابر اوکراین با نتیجه سه بر یک مغلوب حریف شد.

ملی‌پوشان در دیدار دوستانه مقابل اوکراین مغلوب شدند

تیم ملی والیبال ایران که برای حضور در رقابت‌های جام واگنر و قهرمانی جهان در شهر کراکوف مستقر است، عصر امروز از ساعت 17 به وقت محلی در دیداری تدارکاتی مقابل اوکراین قرار گرفت.

در این مسابقه که در سالن مُسیر شهر رادوم برگزار شد، شاگردان بهروز عطایی با نتیجه سه بر یک و با امتیازهای 29 بر 27، 26 بر 28، 37 بر 35 و 25 بر 19 نتیجه را به حریف واگذار کردند.

محمدطاهر وادی، امین اسماعیل نژاد، امیرحسین توخته، میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، علی‌اصغر مجرد و محمدرضا حضرت‌پور ترکیب شروع کننده تیم ایران در این مسابقه بودند.

عطایی در این مسابقه طی چندین تعویض از تمام نفرات در ترکیب خود استفاده کرد تا بازیکنان به هماهنگی بیشتری برسند.

ملی‌پوشان کشورمان برای برگزاری این مسابقه مسافتی حدود 4 ساعت را از شهر کراکوف با اتوبوس طی کردند.

میلاد عبادی پور، محمدطاهر وادی، جواد کریمی، علی اصغر مجرد، مهدی جلوه، امیرحسین توخته، مرتضی شریفی، امیرحسین اسفندیار، صابر کاظمی، امین اسماعیل نژاد، محمدرضا حضرت پور و محمدرضا موذن بازیکنانی هستند که هم اکنون در لهستان حضور دارند. بهروز عطایی(سرمربی)، علیرضا طلوع کیان (مربی)، حسین خوریانی (آنالیزور)، رضا قلی پور (پزشک) و یاناس (بدنساز) هم از اعضای کادرفنی تیم ملی به شمار می روند.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر لهستان از 27 تا 29 مردادماه با حضور چهار تیم ایران، صربستان، لهستان و آرژانتین برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4by5dd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پایان کار تیم کشتی آزاد  ایران با ۳ مدال طلا، یک نقره و یک برنز

جنهم ارومیه در انتظار لهستانی ها
لیگ ملت های والیبال 2019؛