تاریخ انتشار: 1401/06/09 22:44
کد خبر: 17029

دلیل شکست و تفاوت ایران و هلند از نگاه عطایی

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: هلند با سرویس‌های خیلی خوب، کار تهاجمی ما را دچار اشکال کرد.
دلیل شکست و تفاوت ایران و هلند از نگاه عطایی

بهروز عطایی در مورد شکست 3 بر یک ایران برابر هلند در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان گفت: مسابقه سختی برای مشخص شدن سرگروه بود و تیم هلند با سرویس‌های خیلی خوب، کار تهاجمی ما را دچار اشکال کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال عنوان کرد: لحظاتی که خود را از فشار سرویس خارج کردیم در توپ‌های برگشتی دچار مشکل شدیم. تفاوت عمده دو تیم در توپ‌های برگشتی بود و آنها در این مورد بسیار موفق بودند. ما در توپ‌های برگشتی موفق نبودیم. این موضوع شیرازه تیم را به هم ریخت و بازیکنان نتوانستند کیفیت لازم را داشته باشند و در نهایت مسابقه را واگذار کردیم.

عطایی با بیان این که در کار تهاجمی تفاوت چندانی میان دو تیم وجود نداشت، تصریح کرد: هلند 6 پوئن سرویس مستقیم داشت و ما 5 امتیاز در این بخش داشتیم. نیمیر، شاخص‌ترین بازیکن این مسابقه بود که توانست جریان بازی را تغییر دهد. او با سرویس‌های قوی، توپ را از دست پاسور دور می‌کرد و در حملات برگشتی به خوبی عمل می‌کردند.

سرمربی تیم ملی تاکید کرد: احتمالا حریف بعدی ما برزیل خواهد بود. تیم قدرتمندی است و سعی می‌کنیم با اطلاعاتی که از تیم برزیل به دست می‌آوریم خود را برای مرحله بعد آماده کنیم و مسابقه خوبی در پیش داشته باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ayvgg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


والیبال قهرمانی جهان| عبادی‌پور امتیازآورترین بازیکن بازیکن ایران شد/ نیمیر ۳۲ امتیاز گرفت