تاریخ انتشار: 1401/07/12 08:33
کد خبر: 15723

احتمال انصراف کرمانشاه از لیگ حرفه‌ای بسکتبال کشور

رئیس هیات بسکتبال کرمانشاه از احتمال انصراف تیم کرمانشاه از حضور در رقابت های لیگ حرفه ای بسکتبال کشور به دلیل عدم حمایت های مالی خبر داد.

احتمال انصراف کرمانشاه از لیگ حرفه‌ای بسکتبال کشور

کرم احمدیان در گفت و گویی، بااشاره به کسب سهمیه کرمانشاه برای حضور در رقابت های لیگ حرفه ای بسکتبال کشور، اظهار کرد: در فصل گذشته رقابت های لیگ دسته اول بسکتبال کشور که با حضور 52 تیم برگزار شد، تیم ما جزو هشت تیم اول شد، بنابراین سهمیه حضور در لیگ حرفه ای را به هیات استان دادند.

وی ادامه داد: پس از کسب این سهیمه و با توجه به بالا بودن هزینه های حضور در این لیگ، پیگیری هایی را برای جذب اسپانسر انجام دادیم و با کارخانجات و سرمایه گذاران مختلفی در استان رایزنی کردیم، اما متاسفانه راه به جایی نبرد.

رئیس هیات بسکتبال کرمانشاه اضافه کرد: بنابراین از طریق استانداری وارد شدیم و استاندار هم طی نامه ای مکتوب به مدیرکل ورزش و جوانان استان دستور مساعدت مالی را دادند، اما هنوز اقدامی نشده است.

وی با بیان اینکه تیم بسکتبال کرمانشاه برای حضور در لیگ حرفه ای به حمایت های مالی نیاز دارد، گفت: قرعه کشی رقابت های لیگ با حضور 21 تیم انجام شده و با تیم های میهن تهران، مهرام، آینده سازان، کاله مازندران، آورتا ساری، پایش پارت شاهرود، گلنور اصفهان، نفت امیدیه، گل گهر سیرجان و فولاد هرمزگان هم گروه شده ایم.

احمدیان اضافه کرد: همه تیم هایی که در گروه ما قرار دارند، دارای اسپانسر بوده و یا از سوی کارخانجات بزرگ حمایت می شوند، اما در کرمانشاه هیچکس نیست که به تیم ما که متشکل از جوانان بومی است، کمک کند.

وی با گلایه از مسئولین به دلیل عدم حمایت از تیم های لیگی در کرمانشاه، افزود: علیرغم اینکه تیم های دیگر برای حضور در لیگ حرفه ای بسکتبال میلیاردی خرج می کنند، اما ما کمترین هزینه را در نظر گرفته ایم.

رئیس هیات بسکتبال کرمانشاه با بیان اینکه هنوز ورودی لیگ که حدود 150 میلیون تومان است را پرداخت نکرده ایم، گفت: برای حضور در لیگ هم به حدود 250 میلیون تومان نیاز داریم که کمترین رقم بین تیم های شرکت کننده است.

وی زمان شروع رقابت های لیگ حرفه ای بسکتبال را 26 مهر اعلام کرد و افزود: اگر تا پنج روز قبل از شروع رقابت ها حمایت مالی نشویم، از حضور در لیگ انصراف می دهیم.

احمدیان با بیان اینکه بازیکنان تیم تمرینات خود را برای حضور در این لیگ آغاز کرده اند، گفت: اگر حمایت نشویم از بازیکنان می خواهیم که با تیم های دیگر قرارداد ببندند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z9bjb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حامد حدادی ستاره بازی ایران - قزاقستان