تاریخ انتشار: 1395/05/03 14:02
کد خبر: 272185

کسی ما را به المپیک دعوت می کند؟/ صرب ها، حریف احتمالی والیبال

دیلی میل از حذف احتمالی روسیه از المپیک خبر داد و از طرف دیگر صرب ها با توجه به قهرمانی در لیگ جهانی هنوز امیدوارند جایگزین روس ها در ریو شوند
کسی ما را به المپیک دعوت می کند؟/ صرب ها، حریف احتمالی والیبال

به گزارش سرویس توپ و تور فرتاک ورزشی، ماندن یا حذف ورزشکاران روس از المپیک هنوز هم مساله نا معلومی است چرا که بعضی از تیم های این کشور مثل والیبال از اتهام دوپینگ تبرئه شده اند و از طرف دیگر تمام دو و میدانی کاران محروم هستند تا این معادله همچنان پیچیده بماند. با این حال برخی سازمان ها خواستار حذف کاروان روسیه از المپیک شده اند و نه رشته های خاصی. هنوز تیم هایی مثل صربستان که قهرمان لیگ جهانی شده اند اما جواز حضور در المپیک را کسب نکرده اند هنوز امیدوار به جایگزینی با روسیه در ریو هستند.

 

مارکو ایوویچ، ملی پوش صربستانی و باارزش‌ترین بازیکن مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال در این مورد می گوید: «باید صادقانه بگویم که هنوز هم امیدوارم یک نفر ما را به المپیک دعوت کند. اما تنها می‌توانم برای هم تیمی‌هایم آرزو کنم که فصل آینده در باشگاه‌های خود، سالم و موفق باشند. عملکرد تیم ملی صربستان در آینده بهتر خواهد شد اما قول کسب مدال در تورنمنت‌های بعدی عاقلانه نیست. با این حال تمام تلاش خودمان را در مسابقات قهرمانی اروپا در سال ۲۰۱۷ انجام خواهیم داد.»

 

ایران در دور مقدماتی رقابت های المپیک با روسیه همگروه خواهد بود اما هنوز تصمیم نهایی در مورد این تیم گرفته نشده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mdly8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


موسوی: ایران پتانسیل طلای المپیک را هم دارد