تاریخ انتشار: 1395/12/07 15:54
کد خبر: 226902

کولاکوویچ مهمان ویژه تمرین تیم زیر 23 سال ایران

اردوی انتخابی تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران از امروز (شنبه) در فدراسیون والیبال شروع شد و سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان میهمان نخستین تمرین این تیم بود.
کولاکوویچ مهمان ویژه تمرین تیم زیر 23 سال ایران

به گزارش فرتاک ورزشی، دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 23 سال (امید) آسیا 11 تا 19 اردیبهشت ماه سال 96 به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در شهر اردبیل برگزار می شود.

نخستین گروه دعوت شده به اردوی انتخابی تیم ملی زیر 23 سال ایران امروز نخستین تمرین خود را از ساعت 11:30 در سالن فدراسیون والیبال شروع کرد که ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی میهمان ویژه این تمرین بود.

سرمربی تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران در ابتدای این تمرین در صحبت کوتاهی با بازیکنان، به اهمیت رقابت‌های زیر 23 سال قهرمانی آسیا اشاره کرد و گفت: «فرصت زیادی برای آماده سازی نداریم و باید بازیکنان با انگیزه و توان مضاعف تمرینات را پیگیری کنند.»

خوان سیچلو با بیان اینکه در این رقابت‌ها ایران میزبان است، تصریح کرد: «بهترین بازیکنان این رده سنی در تیم ایران حضور خواهند یافت تا علاوه بر کسب سهیمه رقابت‌های جهانی، انتظارات مردم از این رشته ورزشی را پاسخگو باشند.»

20 بازیکن به مرحله نخست اردوی انتخابی تیم ملی زیر 23 سال دعوت شدند و 21 بازیکن دیگر هم در سه مرحله به آنها اضافه خواهند شد تا از بین آنها نفرات برتر انتخاب و به اردوی بعدی دعوت شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27baeg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آرزوی بازگشت ستاره گنبدی والیبال به زادگاهش