تاریخ انتشار: 1395/05/12 18:18
کد خبر: 270393

ستاره های غایب المپیک

با مصدومیت چند ستاره و غیبت تیم‌های آلمان و صربستان المپیک ریو بزرگان بسیاری را در خود نخواهد دید.
ستاره های غایب المپیک

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، از یکشنبه هفته آینده رقابت‌های والیبال المپیک ریو آغاز خواهد شد و ایران بامداد دوشنبه در اولین بازی خود رو در روی آرژانتین قرار خواهد گرفت. این المپیک ستاره‌های بسیاری را در خود نخواهد دید که مهمترین دلیل آن نبود صربستان، قهرمان لیگ جهانی و آلمان خواهد بود.

 

* الکساندر آتاناسویچ

فوق‌ستاره صربستانی تیم والیبال پروجا ایتالیا از اصلی‌ترین غایبان المپیک است. صربستان با حذف از مسابقات انتخابی المپیک نتوانست جواز حضور در ریو را کسب کند و با قهرمانی‌اش در لیگ جهانی 2016  جای خود را بیشتر از همیشه در المپیک خالی دید.

 

* موریلو اندرس

ارزشمندترین بازیکن المپیک لندن و یکی از بازیکنان تکراری نشدن والیبال جهان در سالی که کشورش میزبان المپیک است، نمی‌تواند مقابل چشمان تماشاگران خودی به میدان برود. موریلو با مصدومیتی که پیش از المپیک احساس خواهد شد.

 

* دیمیتری موزرسکی

فوق ستاره 217 سانتی روسیه بعد از کش و قوس های زیاد به تیم ملی برای المپیک برگشت اما مصدومیت اجازه نداد او یک بار دیگر این رویداد بزرگ را تجربه کند. موزرسکی به تنهایی فینال لندن را به نفع روسیه عوض کرد تا مدال لیاقت از پوتین دریافت کند.

 

* گئورگ گروزر

ستاره آلمانی که ایرانی ها او را به خوبی می شناسند. همان بازیکنی که 9 سرویس متوالی در مسابقات جهانی زد و این روزها در اوج به سر می برد. مسابقات انتخابی المپیک ریو به میزبانی آلمان انجام شد اما آنها مقابل چشمان طرفداران خودی در راه رسیدن به المپیک مغلوب شدند.

 

* ویلفرد لئون

فوق ستاره کوبایی که کاپیتانی تیم ملی کشورش را هم بر عهده داشت اما حالا ملیت لهستان را پذیرفته است و بعد از المپیک پیراهن این تیم را بر تن خواهد کرد. او تلاش خود را کرد تا به المپیک برسد اما درخشش او در تیم های ملی به بعد از ریو موکول شد.

 

* تسوتان سوکولوف

پشت خط زن تیم ملی بلغارستان که مدت ها به دلیل عمل شانه از والیبال دور بود اما او بازگشت فوق العاده ای داشت و یک بار دیگر به جمع بهترین های جهان برگشت. او با اینکه بسیار آماده است اما نمی تواند همراه بلغارستان در المپیک حاضر شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xrbmp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا آنالیزور والیبال در ریو همراه تیم نیست؟