تاریخ انتشار: 1395/05/13 08:53
کد خبر: 270313

ترکیب نهایی تیم بسکتبال با ویلچر برای اعزام به بازی های پارالمپیک ریو اعلام شد

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر درحاشیه برگزاری ششمین مرحله تمرینات تیم ملی در اصفهان صحبت‌های مهمی مطرح کرد.
ترکیب نهایی تیم بسکتبال با ویلچر برای اعزام به بازی های پارالمپیک ریو اعلام شد

به گزارش سرویس توپ و تور فرتاک ورزشی، سیدعباس آقاکوچکی در خصوص تمرینات این مرحله گفت: اردوی پیشین تیم ملی در اصفهان برگزار شد و از شرایط سالن برگزاری بسیار راضی بودیم. با همکاری فدراسیون و مساعدتی که داشتند مقرر شد اردوی ششم نیز از تهران به اصفهان منتقل شود و از 12 مرداد تمرینات خود را در اصفهان آغاز کردیم.

آقا کوچکی افزود: در این اردو 12 ملی‌پوش حضور دارند و در پایان این مرحله از تمرینات، ترکیب نهایی تیم برای اعزام به بازی های پارالمپیک ریو اعلام می‌شود. در حال حاضر میانگین سنی ملی‌پوشان 28 سال است و حدود 50 درصد از آنها تجربه حضور در مسابقات جام جهانی را دارند و 30 درصد از آنها نیز در پارالمپیک پکن 2008 عضور تیم ملی بوده‌اند. تیم ملی از همراهی 7 بازیکن لژیونر نیز بهره‌مند است که در لیگ‌های مختلف شرکت داشته‌اند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر خاطرنشان کرد: در این اردو سه هدف عمده را دنبال می‌کنیم؛ رساندن ملی‌پوشان به اوج آمادگی جسمانی، انجام تاکتیک‌های مورد نظر و ارزیابی ملی‌پوشان از نظر میزان تاثیر‌گذاری.

وی در ادامه گفت: میانگین سنی جوانی که در حال حاضر داریم ماحصل برگزاری مسابقات لیگ باشگاهی در سال‌های اخیر است که توانسته نیروهای جوان و مستعدی را به تیم ملی معرفی کند.

آقاکوچکی در پایان افزود: در شرایط خوبی بسر می‌بریم و اردوی اخیری که در کشور ترکیه داشتیم و دیدارهای دوستانه‌ای که برگزار کردیم نیز به آمادگی هر چه بیشتر ملی‌پوشان کمک کرد.

ششمین مرحله تمرینات تیم ملی با ترکیب ایمان بک‌زاده (اصفهان) وحید غلام‌آزاد، مرتضی ابراهیمی، (زنجان)، سامان بلاغی، (فارس)، حسن عبدی (خراسان رضوی)، محمد صحی، امید هادی‌اظهر (تهران)، محمد محمدنژاد (قم)، حکیم منصوری (مازندران) مرتضی عابدی (مرکزی)، محسن طلوعی (اردبیل)اسماعیل حسین پور(آذربایجان شرقی) از 12 تا 17 مرداد ماه به میزبانی اصفهان در جریان است.

سید عباس آقاکوچکی به عنوان سرمربی بر تمرینات نظارت دارد و عباس خاکی نیز به عنوان مربی وی را همراهی می کند.

حجت الاسلام و المسلمین میرکو به عنوان نماینده فرهنگی این اردو معرفی شده و سرپرستی تمرینات نیز بر عهده کمال عشق است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mdyp8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جوانترین عضو کاروان فردا راهی ریو می شود

همه چیز درباره مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۱۶ ریو
3 روز تا برگزاری المپیک ریودوژانیرو؛

دوچرخه سواران المپیکی ایران وارد ریو شدند
3 روز تا برگزاری المپیک ریودوژانیرو؛