تاریخ انتشار: 1395/05/18 07:06
کد خبر: 269219

آرژانتین 3 ایران 0 / ولاسکو؛ لوزانو را کیش و مات کرد

دیدار تیم های ملی ایران و آرژانتین در چهار چوب مسابقات والیبال المپیک ریو 2016 در میان ناباوری به پیروزی سه بر صفر شاگردان ولاسکو در برابر ایران به پایان رسید.
آرژانتین 3 ایران 0 / ولاسکو؛ لوزانو را کیش و مات کرد

به گزارش سرویس توپ و تور فرتاک ورزشی، دیدار تیم های والیبال ایران و آرژانتین در حالی لحظاتی قبل به پایان رسید که شاگردان ولاسکو در دیداری تماشایی ایران را با نتیجه 3 بر صفر شکست دادند.

در این دیدار نزدیک و مهیج بازیکنان ایران در امتیازهای آخربازی با ناهماهنگی و عدم دقت کافی، امتیاز ها را از دست دادند تا در نهایت در اولین دیدار مغلوب آرژانتین شویم.

این دیدار با حاشیه هایی همراه بود که در زیر می خوانید:

برای شروع ست دوم تغییری در ترکیب ایران ایجاد نشد و بازهم آرژانتینی‌ها بهتر بازی کردند تا در امتیاز 6 بر 2 به سود شاگردان ولاسکو، لوزانو درخواست وقت استراحت فنی کند.

* در امتیاز 7 بر 4 به سود آرژانتین ولاسکو درخواست بازبینی مجدد صحنه کرد و در نهایت امتیاز به تیم ایران رسید. پس از این بازبینی شاگردان لوزانو اختلاف را به یک رساندند و نتیجه بازی 7 بر 6 به سود آرژانتین شد.

* در امتیاز 13 بر 11 داور مسابقه یک کارت زرد به سعید معروف نشان داد؛ کاپیتان ایران نسبت به تصمیم داور معترض بود. سرویس‌های کم نقص فرهاد قائمی موجب شد تا نتیجه بازی 16 بر 15 به سود ایران شود و ولاسکو درخواست وقت استراحت کند.

* در امتیاز 22 بر 22 مهدوی جایگزین معروف شد و بعد از یک امتیاز به نیمکت بازگشت. این ست هم با نتیجه 26 بر 24 به سود شاگردان ولاسکو تمام شد.

* محمود افشاردوست دبیر فدراسیون والیبال که در سالن حضور دارد، با از دست دادن امتیاز توسط ملی پوشان کشورمان به شدت واکنش نشان می داد.

* تماشاگران برزیلی زیادی در سالن حضور دارند که بعد از زدن سرویس قائمی و کسب امتیاز او را تشویق کردند.

* با از دست دادن سرویس توسط موسوی و نشستن او روی نیمکت، مهدوی کنار وی حاضر شد و دقایقی را با او صحبت کرد.

* با وجود اینکه این مسابقه آخرین بازی والیبال است و در ساعاتی پایانی شب به وقت ریو برگزار می شود، اما استقبال شهروندان این کشور از بازی ایران و آرژانتین زیاد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vpnvn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی آرژانتین مقابل الجزایر؛شکست آفریقای جنوبی و برد نیجریه