تاریخ انتشار: 1396/03/13 18:20
کد خبر: 206400

لیگ جهانی والیبال؛ ایتالیا در خانه مغلوب لهستان شد

تیم ملی والیبال لهستان در دومین مسابقه خود در لیگ جهانی، ایتالیا میزبان خود را شکست داد.
 لیگ جهانی والیبال؛ ایتالیا در خانه مغلوب لهستان شد

دومین روز هفته نخست لیگ جهانی در گروه ایران عصر امروز (یکشنبه) با دیدار تیم های لهستان و ایتالیا در سالن آدریاستیک آرنا شهر پیزارو ایتالیا آغاز شد.

شاگردان فردیناندو دی جیورجی سرمربی تیم والیبال لهستان در این مسابقه موفق به شکست ایتالیای میزبان با نتیجه سه بر یک شدند تا با پنج امتیاز در صدر گروه این رقابت ها قرار گیرند.

تیم ملی والیبال ایتالیا در ست نخست 25 بر 21 به پیروزی رسید، اما در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 18 و 25 بر 23 مغلوب لهستان شد.

ولادیمیر سیمونوویچ از صربستان و نصر شعبان از مصر به عنوان داوران اول و دوم قضات این دیدار را بر عهده داشتند.

از دقایقی دیگر و در دیگر مسابقه این گروه از سطح یک لیگ جهانی، تیم ملی والیبال ایران به مصاف برزیل پرافتخارترین تیم لیگ جهانی می رود. تیم ملی والیبال برزیل با کسب 9 مدال طلا، 6 نقره و 4 برنز در صدر پر افتخارترین‌های لیگ جهانی است.

دو تیم ایران و برزیل تا کنون در لیگ جهانی هفت بار به مصاف یکدیگر رفتند که چهار برد برای زردپوشان و سه برد برای ایران حاصل این بازی ها بوده است.

ملی پوشان والیبال ایران شب گذشته در نخستین مسابقه خود در لیگ جهانی سال 2017 سه بر صفر مغلوب ایتالیا شدند و فردا (یکشنبه) در آخرین مسابقه خود به مصاف لهستان می روند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45vboq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکست شاگردان لوزانو مقابل بی شکست ها