تاریخ انتشار: 1396/03/14 23:00
کد خبر: 206089

کولاکوویچ: بگذارید کمی تولدم را با پیروزی مقابل لهستان جشن بگیرم/ بازیکنان جوان ایران خوش درخشیدند

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازی با لهستان و پیروزی مقابل این تیم برای ایران از اهمیت بالایی برخوردار بود و خوشحالم که بازیکنان جوان ایران خوش درخشیدند.
کولاکوویچ: بگذارید کمی تولدم را با پیروزی مقابل لهستان جشن بگیرم/ بازیکنان جوان ایران خوش درخشیدند

ایگور کولاکوویچ در نشست خبری بعد از پیروزی ایران برابر لهستان در هفته نخست لیگ جهانی والیبال اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و تیم ایران توانست قهرمان جهان را سه بر یک شکست دهد.

وی تصریح کرد: این پیروزی در حالی به دست آمد که سعید معروف به دلیل بیماری در مسابقه حضور نداشت و مجتبی میرزاجانپور نیز در طول مسابقه مصدوم شد، او الان در بیمارستان است و امیدوارم که با مشکل جدی روبه‌رو نشده باشد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد: سال افزون در تمام طول مسابقه با لهستان بسیار خوب بازی کرد. من به توانایی‌های او باور دارم. امیدوارم آنچه که امروز در زمین به همه نشان داد، تداوم داشته باشد و در آینده هم همینطور بازی کند.

وی با بیان اینکه از عملکرد بازیکنانم راضی و خوشحالم، گفت: از حضور تماشاگرانی که در اینجا برای تشویق ایران حضور پیدا کردند و همه ایرانی‌هایی که این مسابقات را از تلویزیون تماشا کردند، تشکر می‌کنم.

کولاکوویچ ادامه داد: این بازی و این پیروزی برای ایران از اهمیت بالایی برخوردار است و خوشحالم که بازیکنان جوان ایران خوش درخشیدند. تمرینات سختی را کمتر از دو ماه برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه در لحظات آخر مجبور به تغییر ترکیب تیم ایران برابر لهستان شدم، گفت: به تنها چیزی که فکر کردم این بود که چه کسی می‌تواند بهتر بازی کند. دلم می‌خواست به فائزی، مسعود غلامی و میرزاجانپور فرصت بازی بیشتری بدهم. میرزاجانپور وسط بازی مصدوم شد. اما جواد معنوی نژاد نقش خوبی را ایفا کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در پایان گفت: جواد خیلی خوب تمرین کرد. اکثر بازیکنان ایران تمرین کرده و آماده بودند. البته زمان و فرصت برای استفاده از آنان را پیدا نمی‌کردم. خودتان دیدید که امروز نظری افشار نتوانست زیاد در زمین باشد، اما حضور او در کنار سایر بازیکنان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. چون از نظر سنی بزرگتر است و الگوی خوبی برای سایر بازیکنان از نظر اخلاقی، تمرینی و بازی کردن به شمار می‌آید.

او در پاسخ به پرسشی درباره دیدارهای آینده تیم ایران گفت: امروز تولد من است. بگذارید کمی تولدم را جشن بگیرم و فردا در مورد بازی در آزادی بیندیشم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ql8ka

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



برتری ایران مقابل لهستان در روزی که معروف غایب بود/ نخستین برد شاگردان کولاکوویچ در لیگ جهانی