تاریخ انتشار: 1395/05/19 20:32
المپیک ۲۰۱۶ – ریو
کد خبر: 268795

میرزاجانپور: همیشه پاسخگوی خبرنگاران هستم/باید نتیجه قبلی را جبران کنیم

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: بعد از باخت به آرژانتین خیلی ناراحت بودم اما مطمئن باشید این نتیجه را جبران می کنیم.
میرزاجانپور: همیشه پاسخگوی خبرنگاران هستم/باید نتیجه قبلی را جبران کنیم

به گزارش سرویس المپیک فرتاک ورزشی، مجتبی میرزاجانپور با اشاره به رویارویی مهم والیبال ایران برابر لهستان گفت: ما برای موفقیت تیم ملی از جان و دل مایه می گذاریم. همه تلاش می کنیم تا با کسب اولین پیروزی در المپیک دل مردم را شاد کنیم. المپیک میدان بزرگی است همه تیم ها چهار سال برای موفقیت در آن تمرین می کنند. این نخستین تجربه حضور ما در المپیک است ولی حریفان ما همه با تجربه هستند.

وی افزود: از باخت قبلی برابر آرژانتین خیلی ناراحت هستم. اما دیگر همه چیز تمام شده و باید به بازی های پیش رو فکر کنیم. باید نتیجه قبلی را جبران کنیم. مطمئن باشید من و همه بازیکنان تیم ملی در تلاش هستیم تا تیم ملی پیروز شود و دل مردم شاد شود.

میرزاجانپور در پاسخ به اینکه چرا بعد از بازی با آرژانتین پاسخگوی رسانه ها نبوده، گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد. من شدیدا این موضوع را تکذیب می کنم زیرا همیشه پاسخگوی خبرنگاران هستم. بسیاری از خبرنگاران از دوستان نزدیکم هستند. تعجب می کنم چرا این حرف ها را می زنند. شاید بعد از بازی و باخت به آرژانتین قدری ناراحت بوده باشم اما مطمئن باشید همیشه پاسخگوی رسانه ها خواهم بود زیرا می دانم که تمام وجودم را در زمین گذاشته ام و چیزی برای پنهان کردن ندارم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z6ma6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 فیلم/ روحیه بالای والیبالیست‌های ایران در ریو