تاریخ انتشار: 1395/05/20 14:56
کد خبر: 268675

گزارش فدراسیون جهانی بسکتبال از تیم ملی ایران

سایت رسمی فدراسیون جهانی بسکتبال در گزارشی به رقابت‌های فیبا چلنج در تهران و تیم ملی ایران اشاره کرد
گزارش فدراسیون جهانی بسکتبال از تیم ملی ایران

به گزارش سرویس توپ و تور فرتاک ورزشی، سایت رسمی رقابت‌های فیبا آسیا چلنج در گزارشی به وضعیت تیم ملی ایران میزبان این مسابقات پرداخته‌است. در این گزارش آمده‌است:

 

کادرفنی تیم ملی ایران از بیست و یک بازیکن برای مرحله اول اردوی آماده‌سازی دعوت کرده‌است که برج بلندقامت بسکتبال ایران یعنی حامد حدادی  برای حضور در مسابقات آسیا چلنج به تیم ملی دعوت شده‌است.

 

حدادی که اخیرا کاپیتان تیم ملی ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک بود در رقابت‌های کاپ آسیای سال 2014 به میزبانی چین نقش زیادی در قهرمانی ایران ایفا کرد و ارزشمندترین بازیکن نام گرفت.

 

از دیگر بازیکنانی که در انتخابی المپیک حضور داشتند و اکنون به تیم ملی دعوت شده‌اند می‌توان به اوشین ساهاکیان، سجاد مشایخی، محمد جمشیدی و محمد حسن‌زاده اشاره کرد که در کنار آنها بازیکنان پر انرژی ایران یعنی بهنام یخچالی و ارسلان کاظمی هم حضور دارند. در این میان صمد نیکخواه بهرامی، حامد آفاق و مهدی کامرانی در لیست دعوت‌شده‌ها به تیم ملی نیستند.

 

صمد نیکخواه بهرامی در رقابت های کاپ‌آسیای سال 2012 به میزبانی ژاپن ارزشمندترین بازیکن نام گرفت و در تیم ملی ایران که مقام سوم قهرمانی آسیای سال 2015 را بدست آورد حضور داشت.

 

کادرفنی تیم ملی بسکتبال ایران در لیست اولیه خود برای آماده سازی بازیکنان جوانی را هم دعوت کرده‌است. محمد یوسف‌وند، علی الله‌وردی و سالار منجی که هر سه نفر آنها در رقابت‌های جهانی زیر 19 سال سال 2015 بازی کرده‌اند.

 

این بازیکنان در ترکیب اعزامی تیم ملی به جام ویلیام جونز هم حضور داشتند؛ رقابتی که ایران در آن با پنج برد و سه باخت چهارم شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48k77k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



موسوی: در المپیک شرایط متفاوت است/ امکان دارد به مصر هم ببازیم!