تاریخ انتشار: 1396/04/19 07:57
کد خبر: 197255

طیبی: تصمیم در مورد آینده را بعد از بازگشت از ویتنام خواهم گرفت

ملی‌پوش فوتسال کشورمان گفت تصمیمش برای ماندن یا جدا شدن از تیم غیرت قزاقستان را بعد از بازگشت از مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا خواهد گرفت.
طیبی: تصمیم در مورد آینده را بعد از بازگشت از ویتنام خواهم گرفت

به گزارش فرتاک ورزشی،طیبی در گکفتگو با تسنیم در مورد انتقالش به تیمی ویتنامی برای حضور در مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: فعلاً به‌عنوان بازیکن کمکی به تیم  تای‌‌سون‌نام ویتنام آمده‌ام و یک هفته در تایلند اردو داریم. در این اردو سه بازی دوستانه خواهیم داشت و بعد از آن نیز مسابقات جام باشگاه‌های آسیا آغاز خواهد شد و به امید خدا وارد این مسابقات خواهیم شد.

وی ادامه داد: برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا از پنج شش تیم آسیایی پیشنهاد داشتم و در نهایت تیم ویتنامی موفق شد رضایت‌نامه مرا برای حضور در رقابت‌های فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از باشگاه غیرت دریافت کند. تیم تای‌سون‌نام ویتنام در حضور تیم‌هایی مانند گیتی‌پسند، شانسی برای قهرمانی ندارد، اما تمام تلاش‌مان را برای موفقیت این تیم خواهیم کرد. گیتی‌پسند قدرتمندترین تیم آسیا و شانس اول قهرمانی این مسابقات است. من هم به‌عنوان یک ایرانی برای نماینده کشورمان در آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم.

ملی‌پوش فوتسال کشورمان درباره قراردادش با تیم غیرت قزاقستان تصریح کرد: سه ماه دیگر با تیم غیرت قرارداد دارم و ماه بعد و زمانی که از ویتنام برگشتم در مورد آینده تصمیم خواهم گرفت. صحبت‌های خوبی با باشگاه غیرت انجام داده‌ام، اما تصمیم نهایی را بعد بازگشت از ویتنام خواهم گرفت.

طیبی در پاسخ به این پرسش که «آیا از لیگ‌های معتبر دیگری پیشنهادی دارد یا خیر؟»، خاطر نشان کرد: بله، پیشنهادهای دیگری هم دارم و مدیربرنامه‌هایم در حال پیگیری این موضوع است. همان‌طور که گفتم صحبت‌های خوبی با باشگاه غیرت انجام داده‌ام و حتی به توافقات اولیه هم با این باشگاه رسیده‌ام، اما همه چیز در آینده مشخص خواهد شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4do7bp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کسب اولین جام اروپایی حسین طیبی با غیرت قزاقزستان