تاریخ انتشار: 1396/04/23 09:48
والیبال انتخابی جهان؛
کد خبر: 196202

استرالیا و ژاپن به سهمیه جهانی نزدیک شدند

تیم های ملی والیبال استرالیا و ژاپن با کسب دومین برد خود در رقابتهای انتخابی قاره آسیا، به سهمیه مسابقات جهانی ۲۰۱۸ نزدیک شدند.
استرالیا و ژاپن به سهمیه جهانی نزدیک شدند

به گزارش فرتاک ورزشی،نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان ۱۹ شهریور تا ۸ مهرماه ۱۳۹۷ با حضور ۲۴ تیم به میزبانی دو کشور ایتالیا و بلغارستان برگزار می‌شود.

مرحله دوم یا نهایی مسابقات والیبال انتخابی مردان جهان در قاره آسیا در دو گروه به صورت گروهی برگزار می‌شود که گروه (A) به میزبانی جمهوری اسلامی ایران و گروه (B) به میزبانی استرالیا برگزار می شود.

مسابقات گروه B آسیا از چهارشنبه با حضور پنج تیم استرالیا، ژاپن، چین تایپه، تایلند و نیوزلند در شهر کانبرای استرالیا آغاز شد و در دومین روز این رقابتها تیم های ژاپن و استرالیا به دومین برد خود دست یافتند.

در نخستین دیدار روز دوم این مسابقات ژاپن سه بر صفر و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۰، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۱ نیوزلند را شکست داد و با دو برد و ۶ امتیاز در صدر جدول این رقابتها قرار گرفت.

تیم ملی والیبال استرالیا میزبان این تورنمنت نیز در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۹ تایلند را شکست داد تا امید صعودش به رقابتهای جهانی افزایش یابد.

روز جمعه در سومین روز این رقابتها دو دیدار دیگر برگزار می شود که تیم های نیوزلند و ژاپن به مصاف چین تایپه و تایلند می روند. تیم استرالیا در سومین روز استراحت دارد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27v5md

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم ملی «ب» ایران مغلوب تایلند شد
والیبال ساحلی زیر 21 سال جهان